Argh argh argh

kun on ongelma

mutta kun ei ole!

9

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No on on

Lainaus:

" ...Toisen selityksen mukaan "ongelma" voisi olla ikivanhaksi oletetun onki-sanan johdannaisia. Verbistä onkia muodostettu edelleenjohdos ongitella merkitsee eräissä murteissa 'urkkia, ottaa selvää', joten ongelma voisi olla tältä pohjalta muodostettu uudissana. "

• slash!!

on niitä ongelmia täälläkin. miksi superman on suomeksi teräsmies eikä supermies? ja mitä mieltä ootte frederikistä? Danny on kyllä aika pelle. ja eikö teillä oo parempaa tekemistä kuin kirjotella huuhaa-palstalle? minulla ei ainakaan ole. lakritsajäätelö on hyvää. MAISKIS!

• Splash Muisti

ja eikö teillä oo parempaa tekemistä kuin kirjotella huuhaa-palstalle? !

Älkää kirjoitelko ! !
        Älkää lukeko ! !
        Älkää hengittäkö ! !
        Älkää olko olemassa ! !
        Älkää syökö lakrizijäätelöä ! !

Minulla on todellinen ongelma:

Mikä on atomi? Mistä niitä saa ostaa?

• slash!!
        Splash Muisti kirjoitti:

ja eikö teillä oo parempaa tekemistä kuin kirjotella huuhaa-palstalle? !

Älkää kirjoitelko ! !
        Älkää lukeko ! !
        Älkää hengittäkö ! !
        Älkää olko olemassa ! !
        Älkää syökö lakrizijäätelöä ! !

Minulla on todellinen ongelma:

Mikä on atomi? Mistä niitä saa ostaa?

se on sellane jänskä lihapiirakan tapane jutska ja niit saa lappeenrannan satamasta. mie asun siel. ja nimenomaan syökää lakritsi tai lakritsajäätelöä. se on hyvää. hanoi rocks on toiseks paras bändi.MAISKIS

• Splash Muisti
        slash!! kirjoitti:

se on sellane jänskä lihapiirakan tapane jutska ja niit saa lappeenrannan satamasta. mie asun siel. ja nimenomaan syökää lakritsi tai lakritsajäätelöä. se on hyvää. hanoi rocks on toiseks paras bändi.MAISKIS

se on sellane jänskä Number of Files:in tapane jutska niit saa keskustelupalstoilta, varsinkin Huuhaalta.

• slash!!
        Splash Muisti kirjoitti:

se on sellane jänskä Number of Files:in tapane jutska niit saa keskustelupalstoilta, varsinkin Huuhaalta.

kuka helvetti sä oikein oot? lopeta se paskan puhumine ja tule tänne nii saat selkääs! perseet olalle!

• Splash Muisti
        slash!! kirjoitti:

kuka helvetti sä oikein oot? lopeta se paskan puhumine ja tule tänne nii saat selkääs! perseet olalle!

Kuka helvetti mä oikein oon? Mistä mä sen voisin tietää ?

Kuka sä oot? Kuka kenkään on ?

Onks kukaan mikään ?

Tuu sä tänne jos haluut hillot naamaas ! Onks sulla etes etes hilloo ?

Osaatko sä edes lukea ?

Onks sulla edes mopoa ? ? ? ? ?

• slash!!
        Splash Muisti kirjoitti:

Kuka helvetti mä oikein oon? Mistä mä sen voisin tietää ?

Kuka sä oot? Kuka kenkään on ?

Onks kukaan mikään ?

Tuu sä tänne jos haluut hillot naamaas ! Onks sulla etes etes hilloo ?

Osaatko sä edes lukea ?

Onks sulla edes mopoa ? ? ? ? ?

lopetetaan tää paskan jauhanta. ei oo mopoa, mansikkahilloa on, osaan jotenkin lukea. mopot on yhtä tyhjän kanssa. ostan sitten joskus ferrarin. (se on sellanen auto)

• Splash Muisti
        slash!! kirjoitti:

lopetetaan tää paskan jauhanta. ei oo mopoa, mansikkahilloa on, osaan jotenkin lukea. mopot on yhtä tyhjän kanssa. ostan sitten joskus ferrarin. (se on sellanen auto)

No joo, lopetetaan. Sä aloitit lopettamisen ja mä lopetan aloittamisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      162
      12387
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5436
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4640
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      139
      3659
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2758
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1656
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      364
      1617
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      102
      1516
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1461
    Aihe