taksat alas ja autoja lisää.
mielellään skodaa tai muuta vastaavaa.
kuskit pesulle ja kielitaitoa oppimaan.
datalaite isommaksi ja paremmat kartat.
tolppia enemmän tai lopetetaan ne kokonaan.
ei saa ohittaa eikä kiilata puhumattakaan ylinopeudesta.
asiakas on aina oikeassa vaikka olisikin kännissä.
autoon saa oksentaa ilman korvausvaadetta.
kännissä ei saa ajaa eikä tupakkaa polttaa.
huoltoajo kielletty takseilta samoin pihaan ajaminen.
veivata saa ja pokan vieminen kolleegalta sallittu (koskee kovasta).
käsipystyt hoidetaan ja samoin terminaalit.
ruuhkaa asiakkaista ei sallita.
aina pitää olla autoja enemmän kuin asiakkaita.
globaali ja markkinatalous määrää lisäääääääääääääääääääääää autoja MUTTA MUTTA mistäs saataisiin ne kuskit ??????????
valituksen taivas
4
649
Vastaukset
- Voivoivoivoivoivoi...
Voivoivoivoivoivoivoivovoi!
Kaikki on päin v***ua! Mistä saamme kuskeja????
Voivoivoivoivoivoivoivoivoi! Valivalivalivalivali!
Onneksi meillä on Suomi24! Tänne voi (ja saa) purkaa pahan olonsa. Tänne vaan kaikki paineitaan purkamaan. Mielellään vielä kahden promillen kännissä, kiro- ja kaikilla mahdollisilla haukkumasanoillä höystettynä!!
Ja (taksi)maailma paranee? - -telija
"huoltoajo kielletty takseilta samoin pihaan ajaminen. "
Lisää tuohon vielä, että jos noudattaa huoltoajolappuja ja jää kadun varteen, niin toki saa haukut siitä kun ei ajanut oven eteen...- juu joo
Käsittääkseni taksiajo ON huoltoajoa....
- röyhröyh
juu joo kirjoitti:
Käsittääkseni taksiajo ON huoltoajoa....
ei tarvinnu mennä duuniin tänään oon ainakin 2 promillen tuubassa renki hoitaa hommat jos hoitaa aivan sama mulla menne hyvin oon kännissä enkä valita taksat ylös ja verot alas et saan ostettua uuden bemarin ku avensis on ihan paska eikä hundaita viitti ostaa puhumattakaan skodasta tai jostain muusta paskasta rengit varastaa ja asiakkaat oksentaa ja muutenkin vituttaa en oikein tiedä oonko lintu vai kala vaikka haitanneeko tuo mittään en ainakaan oo turusta missä menee päin vittua koko taksihomma ku lentoasemalla joutuu odottamaan hyi helvetti taidan vaihtaa alaa. HEI HEI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760