Minkälainen on tiukanlinjan feministin mies,tai siis mikä kelpaa.Pitääkö olla yhdistelmä Halonen/Arajärvi,jossa on riski nainen ja nyhverö mies,joka ei juuri ääntään korota.Onko maskuliinisellä miehellä mitään sijaa edes ajatuksissa?Vai pitääkö olla rillipäinen,riupelo nyrkillä tapettava,että feministi kelpuuttaisi miehekseen.
Feministin mies maku
8
667
Vastaukset
- Admira
jo kertoo kaiken asenteistasi. Tasa-arvon kannattaja toki haluaa samoin ajattelevan kumppanin. Miksi sinä nuo ulkonäköasiat tuohon liitit? Kovin on sinulla stereotypiat käytössä.
- Manneh
Admira sinä olet täällä palstalla vain haukkunut muita ihmisiä jotka eivät usko että feminismi on tasa-arvoa. Tuommoiset jääräpäät jotka uskovat että heidän näkökantansa ovat ainoa oikea ovat erittäin ärsyttäviä. Sinä et hyväksy mitään muuta näkökantaa kuin omasii ja näytät sen haukkumalla muita ihmisiä jotka eivät hyväksy sinun näkökantasii. Aikuistuisit jo. tuo on säälittävää.
- Nimetön
Manneh kirjoitti:
Admira sinä olet täällä palstalla vain haukkunut muita ihmisiä jotka eivät usko että feminismi on tasa-arvoa. Tuommoiset jääräpäät jotka uskovat että heidän näkökantansa ovat ainoa oikea ovat erittäin ärsyttäviä. Sinä et hyväksy mitään muuta näkökantaa kuin omasii ja näytät sen haukkumalla muita ihmisiä jotka eivät hyväksy sinun näkökantasii. Aikuistuisit jo. tuo on säälittävää.
nimenomaan tarkoittaa pyrkimystä tasa-arvoon. Sinulla taitaa olla käsitteet ja tosiasiat hukassa. Sinä täällä intät vastoin parempaa tietoasi, että naiset ansaitsevat enemmän kuin miehet.
- Admira
Manneh kirjoitti:
ketään hauku. Kunhan vain totean. Mitä minä siitä välitän, jos sinua mielipiteeni ärsyttää. Mutta kun feminismi on nimenomaan miesten ja naisten tasavertaisuuden ajamista. Katso sanakirjasta. Ja aikuinen olen ollut jo kauan. Tuo on säälittävää, että yrität jotenkin mitätöidä mielipiteeni sillä varjolla, että kuvittelet minun olevan tyttönen. Kas kun et kirjoittanut "tyttö pieni". Ole sinä sovinisti jos se sinut onnelliseksi tekee, mutta minulla on oikeus omaan mielipiteeseeni ja saan sen myös julki tuoda. Vielä kerran: en ole ketään haukkunut.
- jo täällä
Nimetön kirjoitti:
nimenomaan tarkoittaa pyrkimystä tasa-arvoon. Sinulla taitaa olla käsitteet ja tosiasiat hukassa. Sinä täällä intät vastoin parempaa tietoasi, että naiset ansaitsevat enemmän kuin miehet.
Niin varmaan, tasa-arvoon, mutta kaikki naiselliset edut säilyttäen. Putkiaivoisilta naisilta se onnistuu. Palkka pitää olla vähintään sama kuin miehellä, mutta silti miehen pitää tienata enemmän.
- heteromies ;)
koska olen sellainen ja vaimonikin on feministi. Hän on pieni ja hento, minä olen riski. Mutta en turvallisuusriski, ainakaan naisille ;)
- on niin, että
Kyllä miehisyys on lopultakin korvien välissä, sieltä se loistaa. Kaiketi niin on naiseuskin. Ulkoiset ominaisuudet häviävät aina sille, mitä ihminen on sisältään. Suurikokoinen adonis voi tulla niin pieneksi kun suunsa aukaisee. Toisaalta joillekin ihmisille nämä asiat merkitsevät muuta.
- Sanelma*
koska kysyntä taitaa pojalla olla pienenlaista :D Komia pitää pojan olla pärjätäkseen, siksihän sovakot itkee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648