Olen hyvin, hyvin, hyvin pahoillani. Ymmärrän, että et enää koskaan halua olla tekemisissä kanssani.... Kunpa vain saisin anteeksi, niin sekin lohduttaisi...
anteeksipyyntö
4
1314
Vastaukset
- Pöytä puhtaaksi
Vastapuolesi voi odottaa,että otat häneen yhteyttä suoraan esim.puhelimella.Et ehkä tavoita häntä tämän ilmoituksen kautta,vaikka niin toivoisit.Asiat korjaantuu ainoastaan keskustellen ja anteeksi pyytäen ja antaen!Hyvää onnea jatkossa!
- -M-
Olen aika anteeksiantavaista sorttia, mutta valaisisitko hieman mitä olet mennyt tekemään?
Ota vaikka yhteyttä puhelimitse niin katsotaan, mitä voidaan asian hyväksi tehdä.- Pöytä puhtaaksi
En ole vastapuolesi....enkä voi mitenkään muuten auttaa sinua kuin toivon,että saat asiat kuntoon.Ajattelin vaan muuten neuvoa ottamalla suoraan tuntemaansa ihmiseen yhteyttä,jos haluaa asioiden tulevan kuntoon.
- mutta en ole
käynyt kuin muutamilla palstoilla, sillä aikani on rajoitettu muiden koneilla 15 min - 3 tuntia, mutta olen hidas lukemaan ja hoidan samalla myös muita asioita, joten, jos tää oli mulle, niin mistä, siitäkö, kun syytit mua jostain, enkä ymmärtänyt miksi? M
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19511768- 298184
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586186Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715116- 424891
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474470Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164373- 1183845
- 813333
- 481821