mutta haluan kaikesta huolimatta esittää kysymyksen.Olen ollut toiminimen haltijana muutaman kuukauden ja ennakkoveroa varten arvioin etukäteen tuloni. sitten maksoin verot antamani arvion mukaan. Nyt kuitenkin olen alkanut miettimään, että miten verottaja koskaan saa tietää paljonko tuloni oikeastaan olivat. täytyykö mun joskus vuoden lopulla toimittaa kirjanpito verottajalle.
kysyn täysin tosissani
olen tyhmä
3
715
Vastaukset
- ilmoitetaan verottajalle
Kyllä tilikauden päätöksen jälkeen täytyy ilmottaa tiedot verottajalle. Verosivuilla on lisää tietoa asiasta http://www.vero.fi/default.asp?article=3228&language=FIN
Verohallinnon sivuilta myös löytyy tietoja milloin pitää viimeistään jättää yrittäjien veroilmoitus.- myönnän sen
Miten se ilmoitetaan verottajalle. olen kyllä pitänyt kirjanpitoa, mutten lainkaan tajua miten asia ilmoitetaan verottajalle!
- ilmoitus...
myönnän sen kirjoitti:
Miten se ilmoitetaan verottajalle. olen kyllä pitänyt kirjanpitoa, mutten lainkaan tajua miten asia ilmoitetaan verottajalle!
tiedot ilmoitetaan veroilmoituksella, jonka liitteksi laitetaan kirjanpitotietoja. Lue sitä joltakulta saamaasi aikaisempaa verotus-linkkiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336297Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483766- 81933
- 52850
- 41800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743- 48732
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14661