Olin Norjan Fauskessa eräässä pubissa käymässä, ihmettelin kun on niin tyhjää iso sali jossa paikkoja ehkä noin 150 tyhjillään kysyin kun teki mieli polttaa tupakkaa et mis se onnistuu? huom. olin ihmettelyt kun eräs ovi kävi koko ajan ...
joo neuvoivat siitä ovesta ok menin sinne- arvatkaa mitä minua kohtasi? 100 norjalaista jotka palelivat ja yskivät eristetyssä terasissa jossa silloin lämpötila oli raaka kostea n. 2C , naisilla oli viltti päällä jonka ravintola tarjosi käyttöön... eikö toi ole jo kyykyttämistä?
Tupakka laki
on farssi
2
181
Vastaukset
- Pössyttely
Kuka tupakoi menköön pihalle tai lopettakoon.Tupakka ei ole välttämättömyys mutta terveys on.Miksi sallittaisiin tupakoida julkisissa yhteisissä tiloissa ja muita vahingoittaen.Polttakoot omissa autoissaan tai mökeissään vaikka kuinka paljon jos se ei kulkeudu toisten huoneistoihin.Ennen kun kävi syömässä jossain ravintolassa kaikki vaatteet haisivat tupakalle,nyt on parempi kun pössyttelijät on pantu pihalle tai osa on lopettanut kokonaan.
- lopettavat
pössytely, tissuttelu ja mässyttelyn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760