Tänään Lapualla

päälavalla kl 22:00!

17

1094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lehteä

      Pohjalaista siteeraten: "Ari Koivusen aikataulua on kysytty todella paljon. Häntä tullaan katsomaan koko perheen voimin", sanoo festareiden järjestäjä Raimo Santala.

      Lisäksi "festarialueen sisällä torimyyjiä on tänä vuonna huomattavasti enemmän kuin aikaisemmin. Valovoimaiset esiintyjät tuovat mukanaan myyjiä."

      Viime vuonna oli "10000 henkeä ja nyt odotetaan ainakin saman verran".

      Sitten on haastateltu paikalle tulleita nuoria (9 henkilöä) ikähaarukka 14-22v, ja kaikki kertovat tulleensa katsomaan Ari Koivusta (ja perjantaina Apulantaa).

      • usein Pohjanmaalla

        Oletteko muut pistäneet merkille..?

        17.11.07 Kauhajoki, Art Rock Cafe
        15.09.07 Seinäjoki, Areena/Rautanyrkkirock
        08.09.07 Kauhajoki, Kasino
        04.08.07 Lapua, VälipuistoRock
        26.07.07 Kalajoki, Merisärkkä
        12.07.07 Kaustinen, Konsta
        23.06.07 Kauhajoki, Nummirock
        23.06.07 Kalajoki, Kalajoen Juhannus


      • tylyn huumorin
        usein Pohjanmaalla kirjoitti:

        Oletteko muut pistäneet merkille..?

        17.11.07 Kauhajoki, Art Rock Cafe
        15.09.07 Seinäjoki, Areena/Rautanyrkkirock
        08.09.07 Kauhajoki, Kasino
        04.08.07 Lapua, VälipuistoRock
        26.07.07 Kalajoki, Merisärkkä
        12.07.07 Kaustinen, Konsta
        23.06.07 Kauhajoki, Nummirock
        23.06.07 Kalajoki, Kalajoen Juhannus

        ja raskaan musiikin luvattu maakunta. Tervetuloa Koivuset!


      • täällä ymmärretään
        usein Pohjanmaalla kirjoitti:

        Oletteko muut pistäneet merkille..?

        17.11.07 Kauhajoki, Art Rock Cafe
        15.09.07 Seinäjoki, Areena/Rautanyrkkirock
        08.09.07 Kauhajoki, Kasino
        04.08.07 Lapua, VälipuistoRock
        26.07.07 Kalajoki, Merisärkkä
        12.07.07 Kaustinen, Konsta
        23.06.07 Kauhajoki, Nummirock
        23.06.07 Kalajoki, Kalajoen Juhannus

        Täällä ymmärretään hyvän päälle:)

        No jos maantieteellisesti lähtee erottelemaan niin... Kalajoki on tuota pohjoispohjanmaata, eli aika lähellä Oulua...Kaustinen on siinä etelä ja keskipohjanmaan rajoilla, mutta huomattavaa on, että Arilla on peräti 5 keikkaa ihan Etelä-Pohjanmaalla (Kauhajoki, Lapua, Seinäjoki). Harmi vaan, että vain yksi on K 18... No joo, voihan noihin S keikoillekin me täysi-ikäiset mennä.


      • kirjoittaako Kaleva ja Ilkka
        usein Pohjanmaalla kirjoitti:

        Oletteko muut pistäneet merkille..?

        17.11.07 Kauhajoki, Art Rock Cafe
        15.09.07 Seinäjoki, Areena/Rautanyrkkirock
        08.09.07 Kauhajoki, Kasino
        04.08.07 Lapua, VälipuistoRock
        26.07.07 Kalajoki, Merisärkkä
        12.07.07 Kaustinen, Konsta
        23.06.07 Kauhajoki, Nummirock
        23.06.07 Kalajoki, Kalajoen Juhannus

        Mielenkiintoista muuten nähdä, mitä kirjoittavat jos kirjoittavat tästä v-lopusta Oulun alueen Kaleva ja täällä ep:llä Ilkka. Molemmat kun ovat aiemmin kirjoittaneet vain negatiivissävytteisiä juttuja Arista...


      • on raskaan musiikin
        tylyn huumorin kirjoitti:

        ja raskaan musiikin luvattu maakunta. Tervetuloa Koivuset!

        luvattu maakunta niin miksi siellä esiintyy Koivunen?


      • ollut
        on raskaan musiikin kirjoitti:

        luvattu maakunta niin miksi siellä esiintyy Koivunen?

        täällä meshuggahit ym...kevyempi raskaskin putoaa kun on huippuvokalisti...


      • muuta kuin täyttä
        on raskaan musiikin kirjoitti:

        luvattu maakunta niin miksi siellä esiintyy Koivunen?

        tavaraa. Huolimatta siitä, että on idolsista tullu se on täysverisin hevari sisimmältään pitkiin, pitkiin aikoihin. Sitä asennettä nääs. Puhumattakaan siitä äänestä.


    • taas lukea

      keikkakuulumisia kun ei itse pääse mukaan!

      • raportoin taas ....

        Mutta menee varmasti iltapäivään:)

        Illan keikkaa odottaen...


      • tosiaan on
        raportoin taas .... kirjoitti:

        Mutta menee varmasti iltapäivään:)

        Illan keikkaa odottaen...

        kiva kuulla. AKn sivuilla olevan kirjoituksen mukaan on edessä ollut kova ryysis ja joku häirikköeukko taas...Miten sinulla, selvisitkö ehjin nahoin.


      • odotellaan
        raportoin taas .... kirjoitti:

        Mutta menee varmasti iltapäivään:)

        Illan keikkaa odottaen...

        innolla täälläkin!


    • hehkutusta ja asiaa
      • paljon!

        Kiva kuulla että bändi jaksaa ja haluaa innostaa yleisöä keikasta toiseen.


      • musta mikään ei ole

        niin tympeetä kuin se, et bändi ei reagoi mitenkään ympäristönsä tapahtumiin. Oon ollu mm. sellasella keikalla (bändi oli eri kuin tää), jossa tapahtui pahoinpitely ihan siinä nenän edessä ja takuulla bändi näki sen, mut ne ei keskeyttäny soittamista eikä kommentoinu mitenkään vaan ikäänkuin siinä taustamusiikkina vaan veteli sille hakkaamiselle. Kuvottavaa sellanen, enkä sit enää menny sen bändin keikalle.


      • ei olla köyhiä eikä

        kipeitä. Ja hyvä tosiaan, et vastataan takas just niinku metsä huutaa tai niille jokka huutaa. Siitä tykätään, et pannaan vastaan. Ei sit uskaltanu kukaan häirikkö sinne lavalle mennä kuiteskaan uhoomaan vaikka pyydettiin :)


      • yössä
        ei olla köyhiä eikä kirjoitti:

        kipeitä. Ja hyvä tosiaan, et vastataan takas just niinku metsä huutaa tai niille jokka huutaa. Siitä tykätään, et pannaan vastaan. Ei sit uskaltanu kukaan häirikkö sinne lavalle mennä kuiteskaan uhoomaan vaikka pyydettiin :)

        Käytiinpä kuuntelemassa Aria oikein livenä,ja kyllä tosiaan kannatti.Kyllä oli mahtavaa kuunnella Arin esiintymistä-ja sen laulutaito on todella jotakin aivan uskomattoman upeata.Kiva juttu,kun Arilla on vielä tuollainen rento bändi,joka myös hallitsee tuon yleisön viihdyttämisen.Oli mahtava kokemus!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe