Tänään Lapualla
17
1094
Vastaukset
- lehteä
Pohjalaista siteeraten: "Ari Koivusen aikataulua on kysytty todella paljon. Häntä tullaan katsomaan koko perheen voimin", sanoo festareiden järjestäjä Raimo Santala.
Lisäksi "festarialueen sisällä torimyyjiä on tänä vuonna huomattavasti enemmän kuin aikaisemmin. Valovoimaiset esiintyjät tuovat mukanaan myyjiä."
Viime vuonna oli "10000 henkeä ja nyt odotetaan ainakin saman verran".
Sitten on haastateltu paikalle tulleita nuoria (9 henkilöä) ikähaarukka 14-22v, ja kaikki kertovat tulleensa katsomaan Ari Koivusta (ja perjantaina Apulantaa).- usein Pohjanmaalla
Oletteko muut pistäneet merkille..?
17.11.07 Kauhajoki, Art Rock Cafe
15.09.07 Seinäjoki, Areena/Rautanyrkkirock
08.09.07 Kauhajoki, Kasino
04.08.07 Lapua, VälipuistoRock
26.07.07 Kalajoki, Merisärkkä
12.07.07 Kaustinen, Konsta
23.06.07 Kauhajoki, Nummirock
23.06.07 Kalajoki, Kalajoen Juhannus - tylyn huumorin
usein Pohjanmaalla kirjoitti:
Oletteko muut pistäneet merkille..?
17.11.07 Kauhajoki, Art Rock Cafe
15.09.07 Seinäjoki, Areena/Rautanyrkkirock
08.09.07 Kauhajoki, Kasino
04.08.07 Lapua, VälipuistoRock
26.07.07 Kalajoki, Merisärkkä
12.07.07 Kaustinen, Konsta
23.06.07 Kauhajoki, Nummirock
23.06.07 Kalajoki, Kalajoen Juhannusja raskaan musiikin luvattu maakunta. Tervetuloa Koivuset!
- täällä ymmärretään
usein Pohjanmaalla kirjoitti:
Oletteko muut pistäneet merkille..?
17.11.07 Kauhajoki, Art Rock Cafe
15.09.07 Seinäjoki, Areena/Rautanyrkkirock
08.09.07 Kauhajoki, Kasino
04.08.07 Lapua, VälipuistoRock
26.07.07 Kalajoki, Merisärkkä
12.07.07 Kaustinen, Konsta
23.06.07 Kauhajoki, Nummirock
23.06.07 Kalajoki, Kalajoen JuhannusTäällä ymmärretään hyvän päälle:)
No jos maantieteellisesti lähtee erottelemaan niin... Kalajoki on tuota pohjoispohjanmaata, eli aika lähellä Oulua...Kaustinen on siinä etelä ja keskipohjanmaan rajoilla, mutta huomattavaa on, että Arilla on peräti 5 keikkaa ihan Etelä-Pohjanmaalla (Kauhajoki, Lapua, Seinäjoki). Harmi vaan, että vain yksi on K 18... No joo, voihan noihin S keikoillekin me täysi-ikäiset mennä. - kirjoittaako Kaleva ja Ilkka
usein Pohjanmaalla kirjoitti:
Oletteko muut pistäneet merkille..?
17.11.07 Kauhajoki, Art Rock Cafe
15.09.07 Seinäjoki, Areena/Rautanyrkkirock
08.09.07 Kauhajoki, Kasino
04.08.07 Lapua, VälipuistoRock
26.07.07 Kalajoki, Merisärkkä
12.07.07 Kaustinen, Konsta
23.06.07 Kauhajoki, Nummirock
23.06.07 Kalajoki, Kalajoen JuhannusMielenkiintoista muuten nähdä, mitä kirjoittavat jos kirjoittavat tästä v-lopusta Oulun alueen Kaleva ja täällä ep:llä Ilkka. Molemmat kun ovat aiemmin kirjoittaneet vain negatiivissävytteisiä juttuja Arista...
- on raskaan musiikin
tylyn huumorin kirjoitti:
ja raskaan musiikin luvattu maakunta. Tervetuloa Koivuset!
luvattu maakunta niin miksi siellä esiintyy Koivunen?
- ollut
on raskaan musiikin kirjoitti:
luvattu maakunta niin miksi siellä esiintyy Koivunen?
täällä meshuggahit ym...kevyempi raskaskin putoaa kun on huippuvokalisti...
- muuta kuin täyttä
on raskaan musiikin kirjoitti:
luvattu maakunta niin miksi siellä esiintyy Koivunen?
tavaraa. Huolimatta siitä, että on idolsista tullu se on täysverisin hevari sisimmältään pitkiin, pitkiin aikoihin. Sitä asennettä nääs. Puhumattakaan siitä äänestä.
- taas lukea
keikkakuulumisia kun ei itse pääse mukaan!
- raportoin taas ....
Mutta menee varmasti iltapäivään:)
Illan keikkaa odottaen... - tosiaan on
raportoin taas .... kirjoitti:
Mutta menee varmasti iltapäivään:)
Illan keikkaa odottaen...kiva kuulla. AKn sivuilla olevan kirjoituksen mukaan on edessä ollut kova ryysis ja joku häirikköeukko taas...Miten sinulla, selvisitkö ehjin nahoin.
- odotellaan
raportoin taas .... kirjoitti:
Mutta menee varmasti iltapäivään:)
Illan keikkaa odottaen...innolla täälläkin!
- hehkutusta ja asiaa
Ehdinkin jo nyt koneelle, no onhan nyt jo iltapäiväkin:)
Kirjoitin keikkaraporttia tuonne ak.fi sivustolle, voisihan sen copy pastella tännekkin siirtää, mutta kaikki varmasti osaavaat tuoltakin sen lukea, ja onhan siellä muidenkin kommentteja jo tullut jota voi lueskelle.
http://www.arikoivunen.fi/forum2/viewtopic.php?f=20&t=370&st=0&sk=t&sd=a&sid=89608e2b6475776d08c58e06bf367ea9&start=25
flikka- paljon!
Kiva kuulla että bändi jaksaa ja haluaa innostaa yleisöä keikasta toiseen.
- musta mikään ei ole
niin tympeetä kuin se, et bändi ei reagoi mitenkään ympäristönsä tapahtumiin. Oon ollu mm. sellasella keikalla (bändi oli eri kuin tää), jossa tapahtui pahoinpitely ihan siinä nenän edessä ja takuulla bändi näki sen, mut ne ei keskeyttäny soittamista eikä kommentoinu mitenkään vaan ikäänkuin siinä taustamusiikkina vaan veteli sille hakkaamiselle. Kuvottavaa sellanen, enkä sit enää menny sen bändin keikalle.
- ei olla köyhiä eikä
kipeitä. Ja hyvä tosiaan, et vastataan takas just niinku metsä huutaa tai niille jokka huutaa. Siitä tykätään, et pannaan vastaan. Ei sit uskaltanu kukaan häirikkö sinne lavalle mennä kuiteskaan uhoomaan vaikka pyydettiin :)
- yössä
ei olla köyhiä eikä kirjoitti:
kipeitä. Ja hyvä tosiaan, et vastataan takas just niinku metsä huutaa tai niille jokka huutaa. Siitä tykätään, et pannaan vastaan. Ei sit uskaltanu kukaan häirikkö sinne lavalle mennä kuiteskaan uhoomaan vaikka pyydettiin :)
Käytiinpä kuuntelemassa Aria oikein livenä,ja kyllä tosiaan kannatti.Kyllä oli mahtavaa kuunnella Arin esiintymistä-ja sen laulutaito on todella jotakin aivan uskomattoman upeata.Kiva juttu,kun Arilla on vielä tuollainen rento bändi,joka myös hallitsee tuon yleisön viihdyttämisen.Oli mahtava kokemus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602