mä oon puska
vakkarille tuska
vakkari suuttuu
puskaksi muuttuu
Kuldyyriä
8
586
Vastaukset
- Ak:n lapio
Kesken virren haikeen veisun
päästi puska veikeen haisun
vakkari ei puskaa syökkää
pelkää niin, mie sylen yökkään - Leinon Eikkaa v.1912:
Kylttyyri, kylttyyri, kylttyyri
Tuo huuto on Suomessa syyri,
Mut mikä se on se kylttyyri?
Kas, siinäpä pulma on jyyri.- Masse setä
Haluan apurahaa.
ei tässä mitään pahaa sinänsä ole.
Jos kerran meillä on ministeri,
ei pitäisi olla taiteilijoilla tyhjänä kanisteri.
Tässä on vähän näyttöä kyvyistäni:
Kun sua katson, katson sinuun,
Tää on totta, usko minuun. - hän-et-hän
Masse setä kirjoitti:
Haluan apurahaa.
ei tässä mitään pahaa sinänsä ole.
Jos kerran meillä on ministeri,
ei pitäisi olla taiteilijoilla tyhjänä kanisteri.
Tässä on vähän näyttöä kyvyistäni:
Kun sua katson, katson sinuun,
Tää on totta, usko minuun.Jos kuitenkin mielessä soi "ole mulle vähän aikaa hän" :D
- moro.sano.komeet
Siellä on niin paljon inisijöitä ympärillä, että seuraa riittää. Mikä on puska, mikä vakkari.
- mayanna
nuo ilkeät inisijät yleensä viihtyy pusikoissa, se on ehkä keino erottaa ne vakkareista?
Vai oisko 'vakkari' sellanen, piilottelee kynttilää vakan alla?
- Synnove.Pullo
että tässä on käynyt päinvastoin.
Puskasta on tullut vakkari
jonka makkari
on Lifeen päin
siis tänne näin
jossa tapahtuu suuria
jos on tuuria
tai sitten pieniä
on silakat joulukaloiksi.
*kolmen sekunnin runo* - harmajaa..on
Mä en tuu enää tänne,
kestäkää ikävänne.
Aina mua joku sorsii,
pian karjukin jo täällä porsii.
Iltaisin en saa unta,
odotan siis hankilunta. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996154
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126991- 48784