tai sitten he ovat esimerkillisiä verovarojen säästäjiä, eivät lähde ilmaiselle viikon, kahden kielihuvimatkalle ulkomaille.
"Yksityis- ja/tai ryhmätunteja viikon tai kaksi saa tänä kesänä ulkomailla 39 kansanedustajaa. Heidän kurssinsa, matkansa ja majoituksensa maksavat yhteensä runsaat 132000 euroa.
Innokkaimpia kielikylpijöitä ovat uudet kansanedustajat, joista kielikurssille halusi joka kolmas.
Eduskuntaryhmistä aktiivisimpia ovat kokoomuslaiset. Vain perussuomalaisten ryhmästä kukaan ei hinkunut kielioppiin.
Englanti on yhä suosikkikieli, jota opiskelee 28 kansanedustajaa. Viisi valitsi ruotsinkielen, kaksi saksan, kaksi ranskan, yksi venäjän ja yksi espanjan." IS
Perussuomalaiset kansanedustajat ovat
kielineroja
2
243
Vastaukset
- Hertha
Muutama otsikko alaspäin.
Vierii, vierii, vierii... - laiskimpia
Mä veikkaan, että perssuomalaiset on vaan laiskimpia kansanedustajista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163495Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3943269Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793084Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362899Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582388- 502105
- 942014
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141929Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m431914Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181909