Minua kiinnostaa ja kiehtoo tämä "suuri unelma"... Onko se jokin seksifantasia tai -leikki? Missaanko koko ajan valtavia nautintoja, kun en ole kärryillä hommasta?
Mikä on "suuri unelma"?
6
653
Vastaukset
- V-Kolmonen
voisit tutustua Aurelianuksen kirjoituksiin kuin herjata häntä?
- siis kuka mitä
Mikä anus?
- neohomonisti
siis kuka mitä kirjoitti:
Mikä anus?
asd
- Aurelianus
neohomonisti kirjoitti:
asd
... päätellen miehisen sukupuolen 10% vähemmistöä. Singaporen väinöä vapaasti siteeraten kirjoittajan yksityiselämä ei kuulu minulle sitten vähääkään!
Asiasta kiinnostuneet: Neohumanismista saa parhaan käsityksen helpolla tavalla lukemalla asiaa koskevaa neohumanistien kirjoittelua Sisun keskustelupalstalta vaikka viimeisten 7 vuoden ajalta. - neohumanistinen
Aurelianus kirjoitti:
... päätellen miehisen sukupuolen 10% vähemmistöä. Singaporen väinöä vapaasti siteeraten kirjoittajan yksityiselämä ei kuulu minulle sitten vähääkään!
Asiasta kiinnostuneet: Neohumanismista saa parhaan käsityksen helpolla tavalla lukemalla asiaa koskevaa neohumanistien kirjoittelua Sisun keskustelupalstalta vaikka viimeisten 7 vuoden ajalta.saitti? Siinähän se oli esitetty pähkinänkuoressa.
- Väinö-Setä Singaporesta
Aurelianus kirjoitti:
Asiasta kiinnostuneet: Neohumanismista saa parhaan käsityksen helpolla tavalla lukemalla asiaa koskevaa neohumanistien kirjoittelua Sisun keskustelupalstalta vaikka viimeisten 7 vuoden ajalta.Neohumanismi kehiteltiin oikeasti AGV:n ja sen erikoisryhmän kokouksissa. Sisun teekerholaiset ja plösönaamat ovat pelkkiä plagioijia, jotka jäljentävät kaikkea muiden esittämää ilman yhtä ainoaa omaa ajatusta. Pääasiassa plagioinnin kohteina ovat nimenomaan minun ajatukseni.
Se, että teekerholaiset eivät ole muuta kuin oppimattomia ja hädintuskin lukutaitoisia amislaisia ja talkkareita he ovat myös kaikki homoja. Tämän voin todistaa tunnettuna monialaälykkönä ja älykkönationaöliostiona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862