Kun näyttää siltä, että ylläpito viis veisaa palstasta Kehitysideat ja tuki ja tämä palsta taas tuntuu olevan erittäin hyvin hoidettu niin tulipa mieleeni, että ehtisikö tämän palstan seriffi ottaa huollettavakseen myös em. palstan osion "pulmatilanteet". Siellä moni kysyy ihan kaikesta nippelistä maan ja taivaan välillä ja etenkin Suomi24:n toimimattomuudesta.
Ymmärrän kyllä että tämän palstan hoitamisessakin on jo melkoinen työ, mutta jos suinkin mahdollista :).
Milloinkohan eniro rupeaa maksamaan edes jonkinlaista korvausta näille henkilöille, jotka nyt ilmaiseksi täällä toisia auttavat ja pyrkivät pitämään palstat puhtaina?
Ehdotus sheriffille
5
276
Vastaukset
- ala Eniro
maksaa mitään palkkaa sefuille. Aina kun löytyy niitä typeriä idiootteja, jotka ovat valmiita aivan ilmaiseksi hoitamaan hommia ainoana palkkanaan vain se suuri tyydytys jota homman antama vallanhimo tarjoaa.
- edelliseen
Ei vallanhimo vaan vallantunne!
- nuolaisu!
YÖK!
- aloittaja*
Mikä tarve minulla olisi seriffiä mielistellä? Olipa outo tuo mielipiteesi. Minua huolettaa se että monet jäävät vaille tarvitsemaansa ohjausta ja tukea. Ryhtyisin itse vastaamaan heille, mutta tietoni ja taitoni eivät riitä. Tämän palstan seriffillä sitä näyttäisi olevan.
Ja ihan muutoinkin sanoisin, että ei kaikki positiivinen palaute ole mielistelyä. Meitä on sellaisiakin, jotka osaamme arvostaa toisia ihmisiä ilman kateutta ja katkeruutta. - idea ja
aloittaja* kirjoitti:
Mikä tarve minulla olisi seriffiä mielistellä? Olipa outo tuo mielipiteesi. Minua huolettaa se että monet jäävät vaille tarvitsemaansa ohjausta ja tukea. Ryhtyisin itse vastaamaan heille, mutta tietoni ja taitoni eivät riitä. Tämän palstan seriffillä sitä näyttäisi olevan.
Ja ihan muutoinkin sanoisin, että ei kaikki positiivinen palaute ole mielistelyä. Meitä on sellaisiakin, jotka osaamme arvostaa toisia ihmisiä ilman kateutta ja katkeruutta.avaus.
Sheriffit eivät vastaa sivuston toimivuudesta tai teknisistä ongelmista, joten heille on turha antaa palautetta sivujen yleisestä toimivuudesta. Sitä varten joka sivulla on linkki palautteeseen.
http://keskustelu.suomi24.fi/sheriffi/toiminta.chtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328