Testaa osaamisesi
23
574
Vastaukset
- Viivi.
tässä menee nyt koko päivä kun ei malta lopettaa!
- Viivi.
Sain vain 122.
:(
Mitä sä sait? - Viivi.
Viivi. kirjoitti:
Sain vain 122.
:(
Mitä sä sait?että oli pakko lähteä pihalle jaloittelemaan.
Selityksen makua... :D - ihan(a)seko
Viivi. kirjoitti:
että oli pakko lähteä pihalle jaloittelemaan.
Selityksen makua... :Dpitenmi pinna------tää ei jaksanu mennä niin pilkälle
- Viivi.
ihan(a)seko kirjoitti:
pitenmi pinna------tää ei jaksanu mennä niin pilkälle
kyll mä sen kokonaan tein. Mokasin muutaman kerran ja se harmittaa. Matematiikassa mä en tainnu ollu oikein hereillä.
- ihan(a)seko
Viivi. kirjoitti:
kyll mä sen kokonaan tein. Mokasin muutaman kerran ja se harmittaa. Matematiikassa mä en tainnu ollu oikein hereillä.
tehdä loppuun-------ai rupes nukuttamaan matetatiikka,no matematiikka onkin tylsää
- Viivi.
ihan(a)seko kirjoitti:
tehdä loppuun-------ai rupes nukuttamaan matetatiikka,no matematiikka onkin tylsää
ku meinas mennä hermot. Keksin kyllä systeemin, miten nekin paremmin muistaa, mut enpäs paljasta. ;)
- ihan(a)seko
Viivi. kirjoitti:
ku meinas mennä hermot. Keksin kyllä systeemin, miten nekin paremmin muistaa, mut enpäs paljasta. ;)
älä paljasta-----sehän on kielettyä----ainakin yleisellä paikalla
- Viivi.
ihan(a)seko kirjoitti:
älä paljasta-----sehän on kielettyä----ainakin yleisellä paikalla
en mä aatellu paljastellakaan,
siis repii paitaa pois päältäni ja silleen...
;DD - ihan(a)seko
Viivi. kirjoitti:
en mä aatellu paljastellakaan,
siis repii paitaa pois päältäni ja silleen...
;DDälä oo tylsä----kokeiles----niin ei yllytyshullu saa olla mutta tee tään kerran poikkeus
- Viivi,
ihan(a)seko kirjoitti:
älä oo tylsä----kokeiles----niin ei yllytyshullu saa olla mutta tee tään kerran poikkeus
oon mä kerran vahingossa pitäny läpinäkyvää paitaa päälläni useammankin kerran. Enhän mä sitä tahallani, mut kokemus sekin. Ei sitten kannata ihmetellä, jos kaikki tuijottavat. Tässä oli vielä se jännä juttu, että se näkyi läpi vain sivulta valoa vasten, enkä tietenkään itte huomannu sitä peilin edessä seistessäni... öhöm... en siis huomannut yhtään... kröhöm...
- ihan(a)seko
Viivi, kirjoitti:
oon mä kerran vahingossa pitäny läpinäkyvää paitaa päälläni useammankin kerran. Enhän mä sitä tahallani, mut kokemus sekin. Ei sitten kannata ihmetellä, jos kaikki tuijottavat. Tässä oli vielä se jännä juttu, että se näkyi läpi vain sivulta valoa vasten, enkä tietenkään itte huomannu sitä peilin edessä seistessäni... öhöm... en siis huomannut yhtään... kröhöm...
joskus on valikoiva näkö,ettei silleen huomaa----kyllä mullakin kerran oli kun lähdin talvipakkasella ilman kenkiä ulos ja sit vasta huomasin kuin astuin lumeen-----vaikka en mä tiedä miten se tähän alkuperäiseen juttuun liittyy----mut sanoinpahan vaan
- mikhaildenisov
osataan....
- ihan(a)seko
sanot vaan
- Viivi.
ihan(a)seko kirjoitti:
sanot vaan
ett kyll se osaa.
Tää oli vaan arvaus. - ihan(a)seko
Viivi. kirjoitti:
ett kyll se osaa.
Tää oli vaan arvaus.ettei se osaa----tää oli vaan tieto
- Viivi.
ihan(a)seko kirjoitti:
ettei se osaa----tää oli vaan tieto
piristät taas tätä harmaata viikonloppua.
Mitäs muuta oot touhunnut? - ihan(a)seko
Viivi. kirjoitti:
piristät taas tätä harmaata viikonloppua.
Mitäs muuta oot touhunnut?ollut vaihteeks aurinkoista,ettei oo paljon sisällä tullu oltua-----entä sä mitä oot touhunnu ---ai onko sulla ny harmaata
- mikhaildenisov
ihan(a)seko kirjoitti:
sanot vaan
lehden lukenu,kaikki numerot,helmikuusta-82
lähtien ja kaikki on tallella,.... - ihan(a)seko
mikhaildenisov kirjoitti:
lehden lukenu,kaikki numerot,helmikuusta-82
lähtien ja kaikki on tallella,....kuis sä noin paljon jaksat lukee----no miten monta metrii korkee pinkka niistä on kertyny
- mikhaildenisov
ihan(a)seko kirjoitti:
kuis sä noin paljon jaksat lukee----no miten monta metrii korkee pinkka niistä on kertyny
yli 100 metriä mutta ei yli 200...
- ihan(a)seko
mikhaildenisov kirjoitti:
yli 100 metriä mutta ei yli 200...
toisen matala on toisen korkee
- ihan(a)seko
epäreiluu,ei voi minnekkään paeta-----entä sä onko sulla yhtä huono tilanne
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080