Oinonen piti mahtavan hauskan avauspuheen Iisalmen torilla tänään, kuulijoita varmaan tuhatkunta.
Tsemppiä PERUS-PENA
ps: puhe ps listalle pliis!!
OINONEN IISALMESSA
12
633
Vastaukset
- ollu torilla
tuhatta kuulijaa. Iisalmen torilla ei ole edes kaasuhälytyksen aikaan noin paljon ihmisiä.
- suuret sanat eivät takaa
Suuria tekoja-muualla kuin paperilla.
Näinkö helposti ihmiset ovat todellakin narutettavissa?-Pellejä molemmat.- torilla on käynyt
Yli tuhat kansalaista viime joulun jälkeen. Penan ansiota! ;D
- puhetilaisuudet
Ne,joissa HÄN ei tule niin selkeästi esille.
Selviä narsistisia piirteitä-valitettavasti. - kannatus romahti
puhetilaisuudet kirjoitti:
Ne,joissa HÄN ei tule niin selkeästi esille.
Selviä narsistisia piirteitä-valitettavasti.Presidentinvaalien jälkeen. Kovin saakin PersPena kiertää ja Kossu-Pekka julistaa, että mentykset saadaan paikattua.
- 1 varapuheenjohtaja
Oinonen on kiertänyt kesän aikana kenttää ahkerasti. Käynyt myös meillä Kainuussa pari kertaa ja on tietääkseni tulossa taas kohta uudelleen.
Mitä kaksi muuta varapuheenjohtaa sekä puoluesihteeri ovat tehneet kesän aikana?- ilmaiskyydeillä
Ja ilmeisesti saa myöskin täyttä palkkaa siltä ajalta.-Myös henkilökuvilla varustetut puhujatilaisuudet maksaa puolue.
Voisiko enää paremmin pystyä ajamaan omaa asemaansa.-Kyllä kansaan kaikki uppoaakin...
- TIETOA
Jos Eduskuntavaalit pidettäisiin nyt Oinonen saisi Savosta väh 8000 ääntä. Kannatuksen ja suosion nousu on huimaa sen huomaa savolaisten kanssa keskusteltaessa. Myös koko maassa Oinosen suosio on kova.
- on vielä
jäljellä ripaus kansanmiestä. Toisin kuin Timpassa, josta on tullut ylimielinen persukeisari.
- loppujen lopuksi
Kyllä puhetta tulee.Mutta missä itse teot?
Ainahan meillä on Toni Halmeita palvottu. - mustalaisministeri
loppujen lopuksi kirjoitti:
Kyllä puhetta tulee.Mutta missä itse teot?
Ainahan meillä on Toni Halmeita palvottu.On virka-autostaan Perus-Penalle ikuisesti kiitollinen. ;D
- Soinin saappaita
Oletteko niin sokeita,ettette sitä huomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1445548Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313962No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan02350Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392107Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv292012- 241953
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h201884- 421745
- 111654