siltaremontit kestää ja kestää, hyvä kalusto myytiin viroon, älytöntä hölmöilyä...logo kyllä näkyy joka jätkän rintapielessä, kaikki vaan tapahtuu kuin hidastetussa elokuvassa...me maksamme...rajoitukset laskee......
Destia on vitsi !! Leikkivät liiketaloutta...
8
8352
Vastaukset
- vitsi
oli se kun silloisesta tielaitoksesta puuhattiin kovalla ryminällä firmaa nimeltä TIETAPIO jokunen vuosi sitten siinä varmaan paloi euro poikineen oli jo valmiiksi tietapio logolla painetut kynät ja stressipallot sitten ykskaks siitä ei sitten kuulunutkaan mitään kukahan oli siitäkin hölmöilystä vastuussa perinteisesti ei kukaan
- Epäilevä Tuomas
Kaveri haki kesätöihin, kysymyksessä neljännen vuoden DI-opiskelija, palkaksi tarjottiin käsittääkseni jotain 6-7 euron luokkaa tunnilta.
Kaveri kertoi aivan rehellisesti ettei noilla palkoilla nykyään kukaan elä, pitäisi saada pari euroa enempi tuntia kohti. Vastaus oli hyvin selkeä: hakijoita meillä riittää. Mielenkiintoinen on yhtiön näkemys markkina-arvonsa kohentamisessa rekrymarkkinoilla, kaveri sanoi ainakin että vaikka olisi viimeinen työpaikka tässä maassa niin ei enää toiste sieltä töitä kysele, edes valmiina DI:nä.- meistä
olisi valmis maksamaan enemmän,jos saa halvemmallakin.En minä ainakaan.
- Tiiseli
Destia on vitsi nimeä myöten: DESTIA voidaan johtaa sanasta DESTITUTION, jonka merkitys on 'hätä', 'kurjuus', 'puute', 'puutteenalaisuus'...
- destitutionnation
Tää on paha:"Destitution = a state without friends or money or prospects"
http://dictionary.reference.com/search?q=DESTITUTION&x=0&y=0 - sasfsadfas
destitutionnation kirjoitti:
Tää on paha:"Destitution = a state without friends or money or prospects"
http://dictionary.reference.com/search?q=DESTITUTION&x=0&y=0NO ONHAN NE IHAN PELLEJÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- juippi90
mitä sitte ei sen luulis sun persettäs kiikuttavan!!!kato lähet aamulla aikasemmin niin ei tarvii kaahata!!!
- juippi90
heh kiva viesti........ nii munki mielest...heh tooosiiii kiva!!!..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937