Uskot siihin mihin uskot?!
Miksi uskot mihinkään?
Miksi kukaan uskoo mihinkään?
Yllättävän moni ei usko. Yllättävän moni on mieleltään terve. Vaikka teeskenteleekin muuta.
Jo miljoona kertaa täälläkin lienee kysytty
1
144
Vastaukset
- cybo-ceronimo-cabriel-61
//Uskot siihin mihin uskot?!//
- Koska olen, kasvatettu, opetettu, manipuloitu,totutettu,annettu ymmärtää, uskoteltu, hämätty, valehdeltu,vedottu tunteisiin,järkeen, toiveisiin, heikkouksiin, koska kaikki muutkin, koska nuo muutkaan ei, koska haluan kapinoida, en halua kapinoida, koska tunnen itseni, en tunne, olen yksinkertainen, olen viisas, olen siis ihminen-->siksi uskon jos jonkinmoiseen tieteestä telkkariin ja siltä väliltä.
//Miksi uskot mihinkään?//
- Uskon että sateen jälkeen tulee pouta, että kaikella auringon'alla on alku ja loppu, että lotossa tulee joskus vielä minulle pää-voitto, että kutinaan auttaa raapiminen, usko siksi, että haluan ja olen huomnnut että se toimii.
//Miksi kukaan uskoo mihinkään?//
- Pakko on uskoa, ei kaikkea voi todentaa, ainakaan suoranaisesti.
//Yllättävän moni ei usko. Yllättävän moni on mieleltään terve. Vaikka teeskenteleekin muuta.//
- Ýllättävän moni uskoo ja on melko sairas kaikella tapaa ja kaikki matkii toisiaan [prsoonallisuus=matkittu olemus] ja on muuta kuin oikeasti on-->siis jokainen meistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827