Olen ostamassa lv-tammaa. Hevonen on 9v. ja ollut ikänsä "pullahevosena", ei koskaan valjastettu kärryjen eteen. Ratsastettu on, koulutustasosta en vielä tiedä. Rauhallinen ja kiltti luonteeltaan.
Nyt kyselisinkin, että kuinka paljon kyseisestä hevosesta kannattaisi maksaa? Hevonen olisi tulossa harrasteratsuksi.
Tämä on vasta alustavaa, en ole käynyt vielä ratsastamassa kyseistä hevosta.
Hinnoista ja muusta
3
363
Vastaukset
nimen omaan siitä koulutustasosta. Hinnathan tuppaa vaihtelemaan noissa tapausissa parista satasesta jopa 2000 euroon.
- akkiir
Moi. Minun mielestä hyvä hinta olisi siinä tonnin paikkeilla, itse sain lv-ruunan alle kahen tonnin kaikkine ratsu ja ravi tarvikkeineen ja vielä loimet ja harjat, suojat. Se on 7-vuotias, ratsastettu ja ajettu, todella kiltti ja rauhallinen. Ratsastaessa hyvinh osaava. riippuu myös tuleeko sille mitään matkaan. Toivottavasti oli apua;) Hevonen on itselläni harraste käytössä..
- Huomioi
mitä varusteita saat hevosen mukana. Itse maksoin hevosestani 800 TÄYSIN uusilla ratsuvarusteilla ja harjoilla. tosin hevosellani on raviura takana, ja koulutan itse ratsuksi, mutta paljoa ei kannata maksaa, koska pitämiseen kannattaa säästää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693205
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541849Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471789Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591664- 771574
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3401491Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811349The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201268- 1581122
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251105