Sain liitetiedoston, joka ei suostunut XP:ssäni aukeamaan. Ohje kehoitti menemään kansion asetuksiin ohjauspaneelin kautta - niin tein. Mielestäni vain kävin siellä ihmettelemässä muuttamatta mitään, mutta ilmeisesti jokin muuttui. Nyt en saa d-asemaani auki lainkaan, joka siis on dvd-levyasemani. Kun yritän avata pesässä olevan levyn, joka sisältää valokuvia - avautuu vain etsi-toiminto, joka kyllä kuvat asemalta toki löytää. Nyt en saa siis mitään asemaa auki - aina aukeaa vain etsi-toiminto. Kun katsoin kansion asetuksiin, niin siellä lukee kansion asetuksien tiedostotyypin lisäasetuksissa find - tästäkö se kiikastaa? Miten sen saa pois ja mitä siinä kohtaa pitäisi lukea, että kaikki taas pelaisi kuten kuuluukin?
Kaikki apu otetaan kiitollisuudella vastaan! Tästä selvittyäni en mene yhtäkään asetusta kurkkimaan :) Jääkööt jotkin liitteet vaikka näkemättä - ei kiva näinkään....=(
Kansion asetukset?
2
172
Vastaukset
- tässä korjausta
http://support.microsoft.com/kb/321186/en-us
Rekisterieditorilla laitetaan "none" arvo takaisin.
Toinen konsti, joka saattaa auttaa
http://blogs.chron.com/helpline/archives/2005/10/double-click_op.html
Siellä on ohje
regsvr32 /i shell32.dll
Kirjoitetaan komentoriville.- tuiar
Kiitos tosi paljon - sain sen korjattua ohjeellasi!
Amatööri kun näissä asioissa olen, niin ensin olen H.Moilasena, että mihin kohtaan kansion asetuksia ks. käsky kirjoitetaan - onneksi pian oivalsin kirjoittaa sen suorita-riville! :)
Virhe korjaantui sekunnissa - kiitos Sinulle, pelastit päiväni! :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522