JEESUS SIINÄ

NIMI JOKA TAKAA PÄÄSYN ISÄN LUO.KIITÄN JA YLISTÄN SUA KUN LAPSES SAAN OLLA,PELASTIT MUT TURMION KUOPASTA,KIITOS JEESUS!

4

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rooman sika

Olet vieläkin puoliksi kuopassa koska et jaksa seistä omien jalkojesi varassa vaan turvaudut mielikuvitusystävään.

• Nimetön

Päin vastoin. Kun mietit vähän aikaa voit varmasti sanoa että tapahtuu yliluonolisia asioita ja on olemassa jotain yliluonollista. Jeesuksen maanpäälisestä elämästä on historialisia todisteita. Se että Jeesus on ollut maanpäällä on yhtä totta kuin ensimäinen maailman sota.
        Kiistan aihe on se että onko Jeesus Jumala ja nousiko hän kuolleista.

Jeesus sanoi olevansa tie, totuus ja elämä.
        Kun Jeesus sanoi olevansa tie, hän tarkoitti että kukaan ei voi lähestyä Jumalaa rikomustensa tähden, mutta hän tuli välimiheksi ihmisten ja Jumalan välille.
        Jeesus sanoi olevansa totuus. Jeesus tarkoiti, että kun kadutte pahoja tekojanne ja opetelette tuntemaan hänet (Jeesuksen) te opite tuntmaan sen mikä on totta.
        Jeesus sanoi olevansa elämä. Tällä Jeesus tarkoitti, että joka uskoo häneen saa elää ikuisesti Jumalan yhteydessä.

Mihin Jumalaa voisi verrata? Avaruus on niin suuri käsite ettei ihminen kykene sitä ymärtämään. Kun katselee tähtiä kirkaana yönä tulee olo ettei tämän maailman murheet ole minkään veroisia Avaruuden suuruden rinalla.

Jumalan rakaus on kuin avaruus. Se on niin suurta, että sitä ei osaa käsitää. Ja sen rinnalla kaikki menetää merkityksensä. Tämän voin sanoa omasta kokemuksesta. Se on Jumalan yhteyttä ja sen tähden olen valmisluopumaan kaikesta. Kaikesta? Niin kaikesta. Kaikesta luopuminen ei tarkoita sitä että myy kaiken ja elää siltojen alla. se tarkoitaa että sydän on kokonaan Jumalan käytössä. Vaikka tunnen itseni yksinäiseksi ja murehdin asioista, ei minusta tunnu, että minun pitäisi saada jotain.

Paavali kirjoitti korinton seurakunalle Jeesuksesta näin:
        (Raamatussa 1kor.1:22-24)

Juutalaiset vaativat ihmetekoja, ja kreikkalaiset etsivät viisautta.
        Me sen sijaan julistamme ristiinnaulittua Kristusta. Juutalaiset torjuvat sen herjauksena, ja muiden mielestä se on hulluutta,
        mutta kutsutuille, niin juutalaisille kuin kreikkalaisillekin, ristiinnaulittu Kristus on Jumalan voima ja Jumalan viisaus.

Jumala kutsuu kaikkia mutta kaikki eivät tahdo tulla.

• erin.omainen

Luuletko olevasi kovinkin erinomaisempi kuin me tavalliset tallaajat? Varmaan, koska oikein HUUDAT mielipiteesi.

• mutta se ei tarkoita sitä että huudan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe