ETSIN KIRSI.H-KIKSUA PORVOOSTA

IKÄVÄ

ASUUKS KIRSI LAPSINEEN VIEL PORVOOS?KUULIN ET OLIS SAANU 4LAPSEN JA ASUIS JOSSAI KAMPPULAS,ONKS KELLÄÄ TIETOO???HUKKASIMME TOISEMME VAHINGOSSA JA NYT OLIS KIRE LÖYTÄÄ....AUTTAKAA HYVÄT IHMISET!

10

523

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riippuu vähän

kuka kysyy?

• KAIPAUS1

MIES VUOSAARESTA,LEIKITTIIN YHDES VIIME KEVÄÄNÄ,KERRO OO KILTTI.....

• ystävä porvoosta
        KAIPAUS1 kirjoitti:

MIES VUOSAARESTA,LEIKITTIIN YHDES VIIME KEVÄÄNÄ,KERRO OO KILTTI.....

Laitan tiedon eteenpäin!Kirsi ottaa yhteyttä jos haluaa.Neljäs lapsi on tullut ja suloinen POIKA onkin...Hauskaa kesän loppua sinulle.

• kaipaus1
        ystävä porvoosta kirjoitti:

Laitan tiedon eteenpäin!Kirsi ottaa yhteyttä jos haluaa.Neljäs lapsi on tullut ja suloinen POIKA onkin...Hauskaa kesän loppua sinulle.

vai eleleekö lasten kanssa??onko mite asia...

• KAIPAUS1
        ystävä porvoosta kirjoitti:

onko sen 4lapsen isä mukana kuvioissa ja onko siihen mitää mahiksii,et se heivais sen pojan,joku nuori se kuitenki on,mitä luulet?
        millane ukko sil o jos on ukkoo?

• Kuka kiusaa ja ketä
        KAIPAUS1 kirjoitti:

onko sen 4lapsen isä mukana kuvioissa ja onko siihen mitää mahiksii,et se heivais sen pojan,joku nuori se kuitenki on,mitä luulet?

Oletko basisti jolla on mobedi?

• naapuri melkeen
        KAIPAUS1 kirjoitti:

Ei se mies nuori ole vaan AIKUINEN mies! Leikkiä ei saa.

• kiksu1
        naapuri melkeen kirjoitti:

Ei se mies nuori ole vaan AIKUINEN mies! Leikkiä ei saa.

en tiedä kuka minua etsii, eikä kyllä ole väliäkään...Olen saanut uuden vauvan ja elän avoliitossa onnellisena.Eikä ole mahiksia että heittäisin mieheni menemään, vaan olen onnellisesti kihloissa ja suunnittelen naimisiin menoa tulevaisuudessa...En käytä aikaani nuorten poikien kanssa vaan aikuisen miehen. Kuka lienetkin niin jatka elämääsi, niin teen minäkin...

• IKÄVÄ
        kiksu1 kirjoitti:

en tiedä kuka minua etsii, eikä kyllä ole väliäkään...Olen saanut uuden vauvan ja elän avoliitossa onnellisena.Eikä ole mahiksia että heittäisin mieheni menemään, vaan olen onnellisesti kihloissa ja suunnittelen naimisiin menoa tulevaisuudessa...En käytä aikaani nuorten poikien kanssa vaan aikuisen miehen. Kuka lienetkin niin jatka elämääsi, niin teen minäkin...

HELPOSTI SE ON AINA VAIHELLUT JA NYT OLIS KAI TAAS AIKA,OLEN SAANUT SELLAISTA TIETOA,SUHT LUOTETTAVALTA IHMISELT,JONKA HÄN TIETÄÄ.....

• kiksu1
        IKÄVÄ kirjoitti:

HELPOSTI SE ON AINA VAIHELLUT JA NYT OLIS KAI TAAS AIKA,OLEN SAANUT SELLAISTA TIETOA,SUHT LUOTETTAVALTA IHMISELT,JONKA HÄN TIETÄÄ.....

Jos sulla on jotain asiaa mulle niin puhelin on keksitty. Lopeta tälle palstalle kirjoittelu.
        toisekseen yksikään minun ystävä ei alentuisi kertomaan mitään tietojani sinulle, joten sitä on turha väittää...Jos sulla on jotain sanottavaa niin etsi puh nroni luettelosta ja soita tai tekstaa. numeroni ei ole salainen...Jokainen nainen tai mies on varmaankin välillä kumppania vaihdellut.Henk. koht olen itse nyt sellaisen kumppanin kanssa josta en aio luopua vaikka muut niin haluaisivat...Joten antakaa meidän elää rauhassa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1586
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      98
      1514
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      204
      966
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      770
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60