Sarjan tuotantokaudet

No, kävin tässä subin sivuilla katsomassa C.S.I Miamin lähetysaikoja, ja nyt lauantaina kun tulee C.S.I Miami, niin sen nimi on 524 Born to kill. Ja sen perässä lukee että viides tuotantokausi päättyy!? Ja sitten seuraavana lauantaina ei ole enää sitä. Eli sitten kai vain tulee uusintoja niinä muina päivinä sen aikaa että odotetaan kunnes amerikassa tehdään kuudes tuotantokausi ja että se saadaan suomeen? minä olen nyt vähän pihalla...
3490
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Pahahan sitä kuudetta kautta on esittääkään jos sitä ei ole vielä edes tehty.

Äänestä
  • Kuudennen kauden avusjakso on ainakin tehty, se esitetään Amerikassa 24 syyskuuta.
    Voi olla ,että muitakin osia olisi valmiina ,netistä en vaan helposti löytänyt.
    Suomeen tuloa saadaan luultavasti odottaa ainakin vuoteen 2009.

Äänestä

• mölkhö kirjoitti:

Kuudennen kauden avusjakso on ainakin tehty, se esitetään Amerikassa 24 syyskuuta.
    Voi olla ,että muitakin osia olisi valmiina ,netistä en vaan helposti löytänyt.
    Suomeen tuloa saadaan luultavasti odottaa ainakin vuoteen 2009.

Jos kausi alkaa jenkeissä syyskuussa, niin kyllä sub sen varmaan aloittaa jo 2008 keväällä. Tämä nyt päättyvä kausikin alkoi jenkeissä viime syksynä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Doggyrapp kirjoitti:

No, kävin tässä subin sivuilla katsomassa C.S.I Miamin lähetysaikoja, ja nyt lauantaina kun tulee C.S.I Miami, niin sen nimi on 524 Born to kill. Ja sen perässä lukee että viides tuotantokausi päättyy!? Ja sitten seuraavana lauantaina ei ole enää sitä. Eli sitten kai vain tulee uusintoja niinä muina päivinä sen aikaa että odotetaan kunnes amerikassa tehdään kuudes tuotantokausi ja että se saadaan suomeen? minä olen nyt vähän pihalla...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu