sydämeni halajaa, että voisi yhä useammalle sanoa
näin kun Johannes sanoi niille jotka Jeesuksen
omia olivat"Armo, laupeus ja rauha Isältä Jumalalta ja Jeesukselta Kristukselta, Isän Pojalta, on oleva meidän kanssamme, totuudessa ja rakkaudessa."
Tätä
11
293
Vastaukset
- estää
sanomasta?
- ikä kaikki..
ArmiK kirjoitti:
tiedä kenelle Johannes näin sanoi?
Näin myös voin sanoa niille jotka Jeesuksessa ovat.Mutta kun meidän pitäisi osattomia tuoda Herran eteen,
eikä heitä pois hyyssätä.
Sinä räyhäät täällä uskoville.
Nouset yläpuolelle muita ja,
et kelpaa tuollaisena Herran eteen.
Entä jos tulet alas jalukseltasi ja
otat oppia Jeesuksesta.
Hän on nöyrä sydämmeltään.
Matteuksen evankeliumi:
11:29 Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne.
Jesaja:
29:19 Nöyrät saavat yhä uutta iloa Herrassa, ja ihmisistä köyhimmätkin riemuitsevat Israelin Pyhästä.
57:15 Sillä näin sanoo Korkea ja Ylhäinen, jonka asumus on iankaikkinen ja jonka nimi on Pyhä: Minä asun korkeudessa ja pyhyydessä ja niitten tykönä, joilla on särjetty ja nöyrä henki, että minä virvoittaisin nöyrien hengen ja saattaisin särjettyjen sydämet eläviksi.
66:2 Minun käteni on kaikki nämä tehnyt, ja niin ovat kaikki nämä syntyneet, sanoo Herra. Mutta minä katson sen puoleen, joka on nöyrä, jolla on särjetty henki ja arka tunto minun sanani edessä. ikä kaikki.. kirjoitti:
Mutta kun meidän pitäisi osattomia tuoda Herran eteen,
otat oppia Jeesuksesta.
Matteuksen evankeliumi:
11:29 Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne.
Jesaja:
29:19 Nöyrät saavat yhä uutta iloa Herrassa, ja ihmisistä köyhimmätkin riemuitsevat Israelin Pyhästä.
57:15 Sillä näin sanoo Korkea ja Ylhäinen, jonka asumus on iankaikkinen ja jonka nimi on Pyhä: Minä asun korkeudessa ja pyhyydessä ja niitten tykönä, joilla on särjetty ja nöyrä henki, että minä virvoittaisin nöyrien hengen ja saattaisin särjettyjen sydämet eläviksi.
66:2 Minun käteni on kaikki nämä tehnyt, ja niin ovat kaikki nämä syntyneet, sanoo Herra. Mutta minä katson sen puoleen, joka on nöyrä, jolla on särjetty henki ja arka tunto minun sanani edessä.ei valehtele.
Ja näin totisesti on:"Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen."
Tiedän miten saatana tätä kohtaa ja juuri tätäkin on
käyttänyt omiin tarkoitusperiinsä niin, että ihmiset eivät voi uskoa, ETTÄ MITEN TUOKIN RAAMATUN SANA ON
MYÖS TODELLA TOTTA.
Joten sinulle sanon: jos tahdot tulla tuntemaan
sanomani; onko se Jumalasta niin voit sen tulla tuntemaan JOS TAHDOT.
Kaikki tuo mitä sinä siis tuossa toit on valhetta, mutta
sinä et sitä valheen henkessä voi uskoa.
Huom Raamatun sana on Raamatun sanaa mutta sitä sinä et voi ymmärtää vaan tuot sitä niinkuin
piru Raamattua tuo.- ehkä.
ArmiK kirjoitti:
ei valehtele.
Ja näin totisesti on:"Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen."
Tiedän miten saatana tätä kohtaa ja juuri tätäkin on
käyttänyt omiin tarkoitusperiinsä niin, että ihmiset eivät voi uskoa, ETTÄ MITEN TUOKIN RAAMATUN SANA ON
MYÖS TODELLA TOTTA.
Joten sinulle sanon: jos tahdot tulla tuntemaan
sanomani; onko se Jumalasta niin voit sen tulla tuntemaan JOS TAHDOT.
Kaikki tuo mitä sinä siis tuossa toit on valhetta, mutta
sinä et sitä valheen henkessä voi uskoa.
Huom Raamatun sana on Raamatun sanaa mutta sitä sinä et voi ymmärtää vaan tuot sitä niinkuin
piru Raamattua tuo.Ehkä on ehkä ei.
ehkä. kirjoitti:
Ehkä on ehkä ei.
sanoo ihminen epäuskossaan
Mutta ihminen joka Jumalassa on niin hänellä on näin: on, on tahi ei, ei muu on pahasta.
Siis miksi et tahdo.- ehkä ei.
ArmiK kirjoitti:
sanoo ihminen epäuskossaan
Mutta ihminen joka Jumalassa on niin hänellä on näin: on, on tahi ei, ei muu on pahasta.
Siis miksi et tahdo.oppia
Kirjoittanut: ikä kaikki.. 5.8.2007 klo 17.50
otat oppia Jeesuksesta.
Matteuksen evankeliumi:
Jesaja:
66:2 Minun käteni on kaikki nämä tehnyt, ja niin ovat kaikki nämä syntyneet, sanoo Herra. Mutta minä katson sen puoleen, joka on nöyrä, jolla on särjetty henki ja arka tunto minun sanani edessä. ehkä ei. kirjoitti:
oppia
Kirjoittanut: ikä kaikki.. 5.8.2007 klo 17.50
otat oppia Jeesuksesta.
Matteuksen evankeliumi:
Jesaja:
66:2 Minun käteni on kaikki nämä tehnyt, ja niin ovat kaikki nämä syntyneet, sanoo Herra. Mutta minä katson sen puoleen, joka on nöyrä, jolla on särjetty henki ja arka tunto minun sanani edessä.Jumalaa alkaa etsiä Hänelle sanoma on toinen.
Mutta ei ole niin, että jos joku tosissaan minulta
kysyisi taivaan tietä, ja hän samalla kertoisi
omista ajatuksistaan jotka ajatukset voivat ja onkin
myös toisen herran aikaan saamia niin en voi niitä
hyväksyä vaan on sanottava miten asia on.
Sillä minkä palveluksen silloin tekisinkään etsivälle sielulle jos hyväksyisin sen valheenkin
jonka hän tuo?
Siis, et voi ymmärtää noita Raamatun lauseita mitä
tuot.
Jeesuskin torjui jyrkästi sen mikä Jumalan ei ollut. Ymmärrätkö?
Siis ei Jeesuskaan valhetta ja väärää hyväksynyt.
Tuo pumpulimainen pehmonallen kaltainen jeesus jota sinä mainostat Jumalan sanan turvin ei ole
sama Jeesus jonka Totuuden Henki tuostakin sanasta
ymmärtää.
Siis et tahdo tulla TUNTEMAAN onko sanomani
JUMALASTA?
Miksi?
Mikä estää?- Jeesuksen sanat.
ArmiK kirjoitti:
Jumalaa alkaa etsiä Hänelle sanoma on toinen.
Mutta ei ole niin, että jos joku tosissaan minulta
kysyisi taivaan tietä, ja hän samalla kertoisi
omista ajatuksistaan jotka ajatukset voivat ja onkin
myös toisen herran aikaan saamia niin en voi niitä
hyväksyä vaan on sanottava miten asia on.
Sillä minkä palveluksen silloin tekisinkään etsivälle sielulle jos hyväksyisin sen valheenkin
jonka hän tuo?
Siis, et voi ymmärtää noita Raamatun lauseita mitä
tuot.
Jeesuskin torjui jyrkästi sen mikä Jumalan ei ollut. Ymmärrätkö?
Siis ei Jeesuskaan valhetta ja väärää hyväksynyt.
Tuo pumpulimainen pehmonallen kaltainen jeesus jota sinä mainostat Jumalan sanan turvin ei ole
sama Jeesus jonka Totuuden Henki tuostakin sanasta
ymmärtää.
Siis et tahdo tulla TUNTEMAAN onko sanomani
JUMALASTA?
Miksi?
Mikä estää?Mitäs minä itseäni korottamaan,
mutta Jeesuksen sanat on opettavaiset.
Matteuksen evankeliumi:
11:29 Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne. Jeesuksen sanat. kirjoitti:
Mitäs minä itseäni korottamaan,
mutta Jeesuksen sanat on opettavaiset.
Matteuksen evankeliumi:
11:29 Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne.kierrät ja kaarat Totuutta.
Sillä tavalla et Totuutta tule tuntemaan.
Miten sinä itse otat Jeesuksen ikeen päällesi?
Nyt nöyristelet ja se ei ole jumalasta.
Miksi et USKO ja pyydä, että JUMALA SINUT OIKEALLE
TIELLE JOHDATTAA.
Tähän sanaan vielä kun toit:"Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne."
Eikö Jeesus ollut hiljainen ja nöyrä sydämeltään
kun Hän sanoi Pietarille:" Mene pois Minun luotani
saatana sillä sinä et ajattele sitä mikä Jumalan on vaan
sitä mikä ihmisen on."
Voitko miettiä?
Pumpulimaista pehmonalle jeesusta saatana tarjoaa.
Jeesus Vapahtaja on aivan toinen HERRA.- Joo,.
ArmiK kirjoitti:
kierrät ja kaarat Totuutta.
Sillä tavalla et Totuutta tule tuntemaan.
Miten sinä itse otat Jeesuksen ikeen päällesi?
Nyt nöyristelet ja se ei ole jumalasta.
Miksi et USKO ja pyydä, että JUMALA SINUT OIKEALLE
TIELLE JOHDATTAA.
Tähän sanaan vielä kun toit:"Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne."
Eikö Jeesus ollut hiljainen ja nöyrä sydämeltään
kun Hän sanoi Pietarille:" Mene pois Minun luotani
saatana sillä sinä et ajattele sitä mikä Jumalan on vaan
sitä mikä ihmisen on."
Voitko miettiä?
Pumpulimaista pehmonalle jeesusta saatana tarjoaa.
Jeesus Vapahtaja on aivan toinen HERRA.Teuvoko.
Olkoon sinun. mutta minun ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070