Joskus muinoin eli viisas ja vanha puhuva lohikäärme, sitä pidettiin jumalana siksi koska se puhui. Lohikäärmeestä kuningas ei pitänyt, koska kuningasta ei enää pidetty niin korkeassa arvossa koska lohikäärme oli ottanut suurimman arvon ja lohikäärmeestä oli tullut linnan kansalaisten jumala. Lohikäärme löydettiin kiviseltä alueelta, kahlittuna 4:jään kiveen kiinni, jokaisessa 4:ssä ympyrässä oli 4 symbolia, ympyrä, kolmio, neliö, kolmio jonka päällä oli ympyrä. Lohikäärme vapautettiin uhraamalla 4 kyläläistä lohikäärmeelle.
Kun 4 kyläläistä oli uhrattu lohikäärmeelle, kivet painautuivat alas sisään kiviseen alustaan ja kahleet irtosivat kun ne repeytyivät lohikäärmeen jaloista irti. Uhraus tehtiin siksi, koska lohikäärme oli saatava parempaan kuntoon koska lohikäärme ei ollut syönyt vuosiin. Lohikäärme sen jälkeen pääsi parempaan kuntoon ja sulatti kivialustaa sen verran että kivet sulivat läpi kivialustan. Lohikäärme ei pystynyt puhumaan vielä ennen kyläläisten uhraamista, koska jos se olisi puhunut, se olisi menettänyt voimiansa paljon enemmän.
Joka kuukausi 5 kyläläistä uhrattiin linnassa lohikäärmeelle. Lohikäärme kertoi ennustuksia ja menneisyydestä. Lohikäärme kertoi että hän oli ennen vaaleaihoinen ja vaaleahiuksinen mies joka oli kehuttu kyläläisten parissa, no vanha velho lukitsi miehen yhtenä päivänä taiallansa pieneen häkkiin jossa mies katseli ja ihmetteli että miten hän voi olla näin pieni nyt. Velho vei tämän miehen näille neljälle kivelle jotka itse velho oli siirtänyt, hän ajatteli että kun lohikäärme ruokitaan, sen raajat repeytyvät irti kokonaan kivien sulaessa kivialustasta läpi.
Hän taikoi miehen häkissä lohikäärmeeksi ja samalla kahleet suoraan tuli kivistä ja lukitsi lohikäärmeen 4:llä kahleella. Lohikäärme kun vapautettiin, niin se miten se oli päässyt linnaan oli syynä se että kuningas itse oli tarjonnut lohikäärmeelle majapaikan kun itse lohikäärme puhui siellä paikassa missä 4 kiveä oli niin siellä lohikäärme oli puhunut majapaikasta. No kuningas ja lohikäärme lähtivät kohti linnaa, matkalla he tapasivat varkaat, mutta lohikäärme söi ne.
Tämän jälkeen kuningas oli alkanut tarjoamaan joka kuukausi 5 kyläläistä lohikäärmeen ruuaksi. Tämän jälkeen seuraavina kuukausina lohikäärmeestä tuli jumalhahmo kun lohikäärme kertoi ennustuksista, menneisyydestä ja lähitapahtumista mitä tulee tapahtumaan. Lohikäärme ei liikkunut linnasta mihinkään vaan se oleili vain linnassa. Kuningas surmasi lohikäärmeen miekalla jonka hän iski lohikäärmeen nukkuessa lohikäärmeen päästä läpi, lohikäärme kuoli samantien ja lohikäärme muuttui takaisin mieheksi jolla oli vaaleat hiukset ja vaalea iho. Seuraavina päivinä siitä kyläläiset herätessään seuraavina aamuna ihmettelivät minne lohikäärme oli kadonnut.
Kuningas telkesi häkkiin samaisena yönä tämän miehen joka oli ollut lohikäärmeenä. Kuningas sanoi kyläläisille että kuningas oli tuona yönä nähnyt lohikäärmeen oikean muodon ja se oli kuin suuri demoni, hän rohkeasti iski miekan läpi demonin ja demoni kuoli. Oikeasti se oli vain lohikäärme eikä se ollut demoni, joten kuningas halusi vain vallan takaisin joten hänen oli valehdeltava. Seuraavina päivinä päivät olivat samanlaisia kuin ennen. Lohikäärme jumala oli poissa.
Puhuva lohikäärme
DragonGod.-.-.-
0
802
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011510
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251394En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821220- 621123
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101008Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111959Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall210764Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57743Hei...mä nyt laitan tän vielä
Harmittaa miten meni, en tajunnut enkä tarkoittanut. Eihän näistä tiedä...anteeksi. Kaikki hyvin.27687- 117684