http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Kerjäläiset ovat vakiintuneet Helsingin kesäkuvaan/1135229280133
ÄLKÄÄ JUMALISTE
6
545
Vastaukset
- on kysymys?
Juttu oli poistettu hs.fi-sivuilta?
- sivuotsikot
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Kerjäläiset ovat vakiintuneet Helsingin kesäkuvaan/1135229280133
- mustikkaörkki
Kuvan kerjäläisillä on vain yksi vaiva: laiskamato. Sen häätämiseksi nuo romanian mustilaiset pitäs kerätä linja-autoon ja viedä marjatmetsiin ja -tiloille oikeisiin töihin talorahojaan tienaamaan. Kaikki sinne.
Tai sitten pitää kieltää kerjääminen lailla. - oleville,
kerjääminenhän on aivan laillinen elinkeino Suomessa.
Mieleni ilahtuu, kun voin ilahduttaa jonkun toisen mielen, edes hiukan.
Hiljaiset kadun kerjäläiset eivät häiritse minua tippaakaan.
Eikä sitä koskaan tiedä milloin itse on samassa tilanteessa, maailma on epävarma paikka ihmisen elellä.- heistä -
köyhyydestä tietoakaan.
- ilmajokelainen*
- ajatella,kun vertaa asiaa väkivaltaisesti käyttäytyviin juoppo-,huume-, tai selviinkin(!) hörhöihin...mitä kammottavaa tuo nyt on ???
Takavuosina oli esim. naapurikaupungin Kurikan kauppojen edessä ns. katusoittajia haitareineen - ei siitä ohi mennessä oikein oma mielenterveys jostakin mystisestä syystä osannut järkkyä,vaikka edessä oli astiaa ja pahvilaatikkoa jne...huh!
Mietin toisinaan ,miten esim. siellä Helsingissä uskaltaa puistoissa liikkua iltamyöhään...ei taida hyökätä se kerjäläinen pensaan suojista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 103981
- 96824
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap92732- 48635
- 73615
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi15555- 34476
- 43472
- 44459
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30450