http://hiki.pedia.ws/wiki/Olematon
Miettikää sitä.. ennen ko tuutte selittelee niitä olemattomia juttujanne
Siinä teille
3
249
Vastaukset
- että on aivan
turha soittaa mulle poskeaan koska en ole olemassa. Jumalasta ei ole muita todisteita kuin Hänen Sanansa ja se ei riitä todisteeksi. Eihän Häntä edes näe. Ette näe minua ja teillä ei ole minusta muita todisteita kuin sanani, siksi en ole olemassa. Olen siis olematon vaikka en pysty todistamaan itseäni olemattomaksi koska olematonta ei pysty todistamaan olemattomaksi.
Sinähän taidat olla vähän sekaisin päästäsi kun luet kirjoituksiani vaikka olen olematon. - sanoisin että
heittäkää ne dogminne helvetin syvyyksiin mistä ne ovat tulleetkin ja hankkikaa elämä! Ottakaa Jeesus vastaan.. Polvistu Jumalasi edessä ja pyydä anteeksi epäuskon syntiäsi.. Kaikki on valmiina, pöytä on katettu sen kun vaan otat vastaan.. Jumala ei sinulta mitään pihistele kun vaan heität ne järjen päätelmäsi ja huudat avuksi Herran nimeä. Sinua tarvitaan että tämä maa voitetaan Kristukselle ja vanhurskaus saa kukoistaa ja sitten voimme yhdessä viedä evankeliumia tähän antikristilliseen eurooppaan. HALLELUUJA!!!
- Yosef4
Hikipedia... syntinen sivusto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076902
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915125Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1123376Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333272Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska312419Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191766Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961411Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391362Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311266- 481034