Ollaan nähty,ehkä noin viisi vuotts sitten ohimennen,jossain kaukana menneisyydessä nähtiin useimmin ja tapailtiin,kaikki loppui lyhyeen,tätä kautta sinut joskus tavoitin,ja nyt on taas ikävä iskeny,vaikka olen taistellut vastaan..Mitä sinulle nyt kuuluu?Toivon että hyvää,ja että olisit onnellinen.
Kaipaan sinua mies..
7
3062
Vastaukset
- minä vain.
Itselläni samanlainen kaipuu :-(
Kuulostaa kovin tutulta, itsekin olen ajatellut paljon erästä, joka joskus jäi arvoitukseksi. "Se, joka pääsi karkuun" :-)
Missäpäin sinun 'Hän' mahtaa asustaa?- huoh
en viitsi paikkakuntaa kertoa,mutta meillä on välimatkaa jonkun verran..
joskus hyvällä tuurilla saattais törmätä häneen,mutta ehkä se vain saisi ikävän kasvamaan,olisi kyllä mukava antaa hänelle hali,ja hyvästellä kun silloin joskus ei hyvästelyjä annettu,kun kaikki tapahtui niin äkkiä,ja asioita jäi selvittämättä.olisi vielä ihana joskus nähdä hänen ihana hymy,ja tuikkivat silmät..kuulostaako tutulta..? - niin huoh
huoh kirjoitti:
en viitsi paikkakuntaa kertoa,mutta meillä on välimatkaa jonkun verran..
joskus hyvällä tuurilla saattais törmätä häneen,mutta ehkä se vain saisi ikävän kasvamaan,olisi kyllä mukava antaa hänelle hali,ja hyvästellä kun silloin joskus ei hyvästelyjä annettu,kun kaikki tapahtui niin äkkiä,ja asioita jäi selvittämättä.olisi vielä ihana joskus nähdä hänen ihana hymy,ja tuikkivat silmät..kuulostaako tutulta..?kuulostaa aivan minun tekstiltäni. Jospa ja niinpä...mukavaa olis, kuulostaa niiiiin tutulta..
- huoh
niin huoh kirjoitti:
kuulostaa aivan minun tekstiltäni. Jospa ja niinpä...mukavaa olis, kuulostaa niiiiin tutulta..
en ymmärrä miksi en unohda sinua vaikka järki sanoo että pitäis unohtaa mutta sydän ei anna unohtaa..sinä kyllä pyörit mielessäni varmasti lopun ikäni..näin sinusta vasta kuvan ja olet vain komistunut entisestään.Uniakin sinusta näen.Olisi kyllä kiva jutella ja muistella menneitä..mutta helpommin sanottu kuin tehty..tiedät kyllä...voi että jospa sinä olisit hän jota kaipaan..
- hmmm...
huoh kirjoitti:
en ymmärrä miksi en unohda sinua vaikka järki sanoo että pitäis unohtaa mutta sydän ei anna unohtaa..sinä kyllä pyörit mielessäni varmasti lopun ikäni..näin sinusta vasta kuvan ja olet vain komistunut entisestään.Uniakin sinusta näen.Olisi kyllä kiva jutella ja muistella menneitä..mutta helpommin sanottu kuin tehty..tiedät kyllä...voi että jospa sinä olisit hän jota kaipaan..
Kuuntele vain järjen ääntäs, niin vaikeaa kun se onkin mut pidemmän päälle paras........voih :( ja huoh :(
- erästä
minulle tärkeä henkilöä :(
olen myös löytänyt hänet netistä.
onneksi sain kuulla hönellä menevän ihan kivasti,näin ei ole aina ollut,joten hyvät uutiset olivat suuri helpotus.- huoh
halata sinua ja keskustella sinun kanssasi,toivottavasti...ainakin joka päivä toivon sitä...minun rakas ensirakkaus.enkä mahda mitään sydämelleni,monesti käyn katsomassa viikossa sitä sinun kuvaa,ja ikävöin sinua:( ei oo elämä helppoo..vaikka kaikki ns.on hyvin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2705357- 664644
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234325Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463754- 513750
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo763048- 352971
Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv532888Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626