Moi,
Onko teillä ehdotuksia mitä drinkkejä kannattaa tilata baareista? Mieleni tekee jotain makeaa.. suositelkaa mulle joitain! Tykkään kovasti Mariannesta. Naisten makuun jokin makea
Hyvä Drinkkivinkki?
6
4124
Vastaukset
- ieieifeij88
yleensä ne osaavat suositella jotain, ikinä en ole pettynyt.
- jollir
maistuu appelsiimehulta(?)
Mitenköhän kyseinen drinkki valmistetaan???- semmottos
tämmösii siihen kelkka drinkkiin tulis sitten..
1 dl Appelsiinimehu
2 cl Passiohedelmälikööri(Passoä Passion Fruit)
2 cl Vodka (Mustaherukka)
- bartender233
pina colada on makea ja siitä saa vaikka minkätasoisena tahansa.. jos haluaa jotain hyvää ja mieltä nostattavaa alkoholitonta niin sanoo vaan pina coladaa ilman alkoholia. toisaalta kannattaa kysyä että tuleeko sinne rommin lisäks malibuu koska on niin montaa erilaista tapaa valmistaa sitäkin.
suomessa ilman malibuu. rommia, jäämurskaa, ananasmehuu ja kookosmaitoo.
kotitekoisena:
tavallista jäätä kahvikupinverran blenderiin 3-5 sekunnin sekoitus et saadaa jäämurskaa, (voi myös korvata/lisätä valkoista vanilja-jääteöä)
4cl rommia(tai ilman)blenderiin,
6cl ananasmehuu blenderiin,
2cl kookosmaitoo,
ja sekoitetaan blenderillä koko touhu n. 10 sekunttia.
ja nautitaan kylmänä ;)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741