Moi,
Onko teillä ehdotuksia mitä drinkkejä kannattaa tilata baareista? Mieleni tekee jotain makeaa.. suositelkaa mulle joitain! Tykkään kovasti Mariannesta. Naisten makuun jokin makea
Hyvä Drinkkivinkki?
6
4098
Vastaukset
- ieieifeij88
yleensä ne osaavat suositella jotain, ikinä en ole pettynyt.
- jollir
maistuu appelsiimehulta(?)
Mitenköhän kyseinen drinkki valmistetaan???- semmottos
tämmösii siihen kelkka drinkkiin tulis sitten..
1 dl Appelsiinimehu
2 cl Passiohedelmälikööri(Passoä Passion Fruit)
2 cl Vodka (Mustaherukka)
- bartender233
pina colada on makea ja siitä saa vaikka minkätasoisena tahansa.. jos haluaa jotain hyvää ja mieltä nostattavaa alkoholitonta niin sanoo vaan pina coladaa ilman alkoholia. toisaalta kannattaa kysyä että tuleeko sinne rommin lisäks malibuu koska on niin montaa erilaista tapaa valmistaa sitäkin.
suomessa ilman malibuu. rommia, jäämurskaa, ananasmehuu ja kookosmaitoo.
kotitekoisena:
tavallista jäätä kahvikupinverran blenderiin 3-5 sekunnin sekoitus et saadaa jäämurskaa, (voi myös korvata/lisätä valkoista vanilja-jääteöä)
4cl rommia(tai ilman)blenderiin,
6cl ananasmehuu blenderiin,
2cl kookosmaitoo,
ja sekoitetaan blenderillä koko touhu n. 10 sekunttia.
ja nautitaan kylmänä ;)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034583Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743851352- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86960Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10847