yksinkertaisia ihmisiä kuin uskovaiset, uskontokunnasta riippumatta.
Pakanat ja ateistit katsovat kauhulla sivusta kun uskovaiset käyvät sotia, polttavat taloja, tappavat naisia, lapsia ja miehiä, tuhoavat ja hävittävät,, ja jumala siunaa kaiken.
Herätkää jo elämään ja heittäkää romukoppaan nuo jumala höpinät. Alkakaa harrastamaan vaikka arkeologiaa niin huomaatte kuinka teitä on kusetettu. Tuon kusetuksen paljastamiseen kyllä riittää pelkkä terve järkikin.
Ketkään ei ole niin
4
304
Vastaukset
- salaisuus?
miksi näin on?
- Taas tätä
Pakanuus on uskonto
Ateistit: hyökkäsi suomeen v. 39-40
Ateistit: tappoi omia kansalaisiaan miljoonia (Stalin)
Ateistit: ampui tuhansia kansalisiaan muurille(Perliini)
Ateistit: hyökkäsi toiseen ateistivaltioon (Tse.slo.)
Ateistit: on tehnyt niinpaljon muutakin pahaa, että hirvittää.
Tätä kaikkea ja paljon muuta koko maailman kansat katsoiva kauhuissaan.
Uskonto ja usko on vastakkaisia käsitteitä.
Jos toi sinun uhosi oli sitä "tervettä" järkeä, niin olen mielelläni tälläinen Jumalan hullu.
Olikos se kivatunne kun huomasit itsestäsi, ettet olekkaan enää yksinkertainen. Heeh he he heeh. - Jeesuksen Kristuksen.
kautta, ei voi kukaan, eikä koskaan kaataa, vaikka miettisi päänsä puhki. Ja Hän on Rakkauden Jumala!
- ööööööööööööää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117