Jakelee elämänohjeita kanssakulkijoilleen tietämättä mitään elämästä!
Ei ymmärrä että EU lopetti viimeisetkin pientilat ja heitti ihmiset kortistoon.
Harrasteviljelijöinä toimivat tänäpäivänä ministerit ja pankkiirit, jotka nostavat harrastustukea EU;sta hulppeita summia huippupalkkansa lisäksi. Pelkällä pientilanpidolla ei perhettä elätetä.
Mikä sitä Kähärää
6
388
Vastaukset
- kaikentietävältä
kädeltä. Minulla on pieni 10:n lehmän navetta tyhjillään, kun ei ollut varaa rakentaa eu-kriteerein varustettua tuotantolaitosta.
Elikot lahtiin ja navetta kylmilleen.
5 aaria pottumaata, ja pari hehtaaria metsää.
Mikä on maailman lahjan toimeentulovinkki?
Näillä potuilla ei 5-henkinen perhe elä.- vastaisi
että itse olet soppasi keittänyt - syö se.
- ainakaan
vastaisi kirjoitti:
että itse olet soppasi keittänyt - syö se.
pienen ihmisen asialla, väärä taitaa olla puolue miehellä. Toisaalta vaalithan sen jo näyttivät.
Saattaisi saada demareissa suuremman kannatuksen. Kokoomus tuskin huolisi persaukista bussikuskia listoilleen. - pientilan ohelle
Meilläkin on vain tuo 10 lehmää ja aina on ollut ruokaa pöydässä.Mutta markka on otettava myös joka tilaisuudesta sivusta,mikä eteen tulee.
- tosin eri mieheltä
pane kuule se 5 hehtaarias vaikka herukalle, tai vaikka pensasmustilkalle, ja saat perheelle lisätienestiä. Tuotantosuunnan vaihoksia on muutki joutunu tekee. Hakeudu myös pihan ulkopuolelle hommiin sillä kyllä osaavalle pienviljeliälle, aina töitä löytyy. Meillä päi ukot käy muualla töissä, kellä maat on pieniä. Ei elo ole harrastustoimintaa, ku vapaa-ajalla. Ei kai se leipä pöytään tartte tullakkaan, jos et viitti sen eteen mitään tehdä.
- pientilojen kunnostuskehoit...
Asialla on nainen,niitä vihattuja mummokerholaisia.
Ei kai nyt ukot olisi kiinnostuneita
pientilojen kunnostamisista-muuten kuin
suurissa puheissa turuilla ja toreilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760