Kerroit olevasi Palomies Hesan suunnalta 36-v iältäsi,varsinainen namispala,annoin sulle numppani,olit soittanut eilen ,olin "ulkona"pissittämässä koiraa,haluu saada sulta suukkoja uudestaan.
Wilma/Tampere
OHOH....Mikäs Namispala T:reella lauantaina
16
1575
Vastaukset
- ¨_*_
ongelma tässä nyt sitten on? Mieshän oli soittanut sinulle, etkö sitten voinut soittaa takaisin???? =O
- Mies79-
...mikä vittu on "namispala"? Ei helvetti jos mun muija käyttäisi tollaisia sanoja.
- Tinde84
Mies79- kirjoitti:
...mikä vittu on "namispala"? Ei helvetti jos mun muija käyttäisi tollaisia sanoja.
Ni sä varmaan vetäisit sitä turpaan. Urpo.
- IHANALLA Namupalalla,
Salainen numppa...senkin AASI!
- Jätkä luulee olevansa,
Tinde84 kirjoitti:
Ni sä varmaan vetäisit sitä turpaan. Urpo.
näitä Euroopan omistaja tyyppejä,hyi hitto,pese nassus ja kasva aikuiseksi,....sitten joskus Isompana voit löytää Sen Oikeen,vähäks'aikaa,you know?
Urpon Kamu ;( - eikä tuu olemaa.......
Mies79- kirjoitti:
Ei,ei ei todellakaan tuollaisella kielenkäytöllä!
UUNO
- mäkin
siellä, mutta perjantaina.
- myös silloin =)
voi kun oltaisiin "törmätty" =)))
- ettei
myös silloin =) kirjoitti:
voi kun oltaisiin "törmätty" =)))
törmätty...
- ehkäpä,kerro sä........
ettei kirjoitti:
törmätty...
jos siltä susta tuntuu??
;)) - biisi
ehkäpä,kerro sä........ kirjoitti:
jos siltä susta tuntuu??
;))liittyen aiheeseen..
- kuulin niin monta goodia
biisi kirjoitti:
liittyen aiheeseen..
biisiä sinä viikonloppuna,no Arin (sen idols-söpöläisen)ainakin...ja Black Velvet ja Koivuniemen Paulan Maria....kerro mikä??
;))) - mut tuli
kuulin niin monta goodia kirjoitti:
biisiä sinä viikonloppuna,no Arin (sen idols-söpöläisen)ainakin...ja Black Velvet ja Koivuniemen Paulan Maria....kerro mikä??
;)))huti.
Väärät biisit.
Kaikkee hyvää silti sulle :)
- sanavalintoja
"varsinainen namispala"
"numppani
"pissittämässä"
"haluu saada sulta suukkoja uudestaan"
Oletko ihan varma, että olet nainen nimeltä Wilma? Ettet vain olisi vanha rasvainen homomies nimeltä Wille? Ainakin käyttämäsi sanavalinnat viittaavat johonkin todella imelään ja rasvaisesen, hyi helvetti. Toivottavasti se palomies tajuaa olla vastaamatta!- Varsinainen fiksuuden esime...
Täytyy todeta tässä ja nyt,että hävettää puolestasi.
Kari
- oo kyl
palomies, mut jos yhen kirjaimen vaihtaa, ni natsaa.
Ja perjantaina kävin, tais olla jo lauantain puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057