Lokarin kaaret

Lates

Autossani alkaa lokarin kaaret olemaan aikalailla ruosteessa eli pientä reikää alkaa jo olemaan. Vaikuttaako lokarin kaarien ruosteisuus katsastuksen läpi menemiseen. Vai onko ruoste kantavissa korin osissa vain haittaavaa??

5

5490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitroen.

Lokarit ovat aina olleet muovisia eikä niissä mitään ruostuvia kaaria ole ollut.
      Minkähänlainen auto sinulla on ja olisiko niitten "lokarit" jotain kelvottomia jäljitelmiä?
      Halvemmaksi tulisi varmaan ostaa aidot muoviset Lokarit, aika halpoja ne ovat. Eivätkä ruostu!

• muoviautosi

Jatka leikkimistä vielä niillä muoviautoillasi, ehkä joku päivä pääset oikean rattiin.

Lokasuojan kaari on kaikissa autoissa metallinen. Joissain autoissa tätä lokasuojan kaarta on vähän peitelty ulkopuolelta muovilla ja lähes kaikissa on muovinen sisälokasuoja. Mutta se ei ole lokasuojan kaari.

• varmaankin

likasuojan/roiskesuojan kaaria? Läpiruostuneet kaaret pitää korjata/vaihtaa hitsaamalla, ruostuneet aiheuttaa katsastuksessa hylkäyksen

• JanneK69

Ruosteessa saa olla, muttei teräviä särmiä. Meni yksi peli läpi kun laitoin etulokasuojan reunaan pätkän ilmastointiteippiä reikien peitoksi.

• Anonyymi

Pyöräkotelo ruoste ja päätös hylätty oli minulla ainakin, vaatii hitsausta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4431
    2. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2325
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      14
      2317
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      51
      2078
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1647
    6. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1466
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1421
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1274
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1231
    10. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      40
      1054
    Aihe