http://www.godhatessweden.com/
Näköjään vieläkin porskuttaa se amerikkalainen helluntaiseurakunta, joka viime keväänä julisti Jumalan tuomioita Ruotsille, homoille jne. Nämä ihailevat tuolla sivulla sitä ruotsalaishellaria jota syytettiin taannoin vihan lietsomisesta homoja vastaan ja julistavat olevansa hengenheimolaisia. VIHA on tärkeää! VIHA on kristillistä! Meidän pitää VIHATA, ei vain syntiä, vaan myös SYNTISIÄ, koska Jumalakin VIHAA! Jumala on VIHA!
Jumala VIHAA homoja!
4
242
Vastaukset
- umpihetero.
miten on ritari, amos, frihet ja kaikki muut tämän palstan vakiohellarit suhtautuvat tälläiseen järjestöön, joka suhtautuu avoimen rasistisesti homoihin ja ruotsiin? järjestöön joka kiittää jumalaa siitä että 5000 ruotsalaista menetti henkensä tsunamissa?
eikös tälläkin palstalla ole sangen usein ollut kirjoituksia, joissa vaaditaan muutoksia suomeen ja "syntiseen" elämään? muuten on näiden kirjoittajien mielestä tulossa herran kosto ja viha suomen ylle.
niin että saisiko vastausta... - todé
kun noin lietsot?
"Siitä amériiiiikkalaisesta helluntaiseurakunnasta" oli taannoin varoittavaa juttua RV-lehden (virallinen helluntailaisuuden äänenkannattaja) sivuilla. Voidaan siis sanoa, että kysessä oli virallispuoleinen kannanotto, mitä tulee VIHAAMISEEN.- umpihetero.
takaa? kysymyksen asettelu on sinänsä ihan ok. se kertoo siitä, että mihinkä todella sokea usko johtaa. tämän vuoksi aiheesta on enemmän kuin tarpeellista keskustella myös tällä palstalla kun täällä on niin runsaasti noita uskonnolla aivopestyjä idiootteja...
- mk81
umpihetero. kirjoitti:
takaa? kysymyksen asettelu on sinänsä ihan ok. se kertoo siitä, että mihinkä todella sokea usko johtaa. tämän vuoksi aiheesta on enemmän kuin tarpeellista keskustella myös tällä palstalla kun täällä on niin runsaasti noita uskonnolla aivopestyjä idiootteja...
justiinsa kattelin tuosta samaisesta lahkosta eräs päivä kasan erilaisia dokumentteja ja pätkiä. Noh, enpä usko että kukaan tollasta toimintaa tukee!? ihan helvetin sairasta touhua. Vaikka minä en karskina miehenalkuna itke helposti, niin epätoivon itku valahti silmäkulmasta kun kattelin niitä juttuja...oksettavia ihmisiä. sairasta. toivon että tollaset siat palaa helvetissä, ja vain tämän kerran toivon että se helvetti olisi oikeasti olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724164Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963587Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363309- 512830
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182309- 402248
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222042- 201554
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121500Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321486