Kertokaa mulla kaikki C.S.I- tuotantokaudet. Mä oon tippunut kärryiltä. C.S.I Miamia en oo kattonut. Lähetysaika on jotenkin myöhäinen.
Tuotantokaudet
aa-tuuli
4
625
Vastaukset
- ööööh
"Kertokaa mulla kaikki C.S.I- tuotantokaudet."
Mitä tarkoitat?
Episodilistat löytyy vaikka tuolta:
http://www.epguides.com/menuc/- aa-tuuli
Suomen kielellä C.S.I, C.S.I New York ja C.S.I Miami tuotantokaudet. Monesko itse kustakin menossa täällä Suomessa, en missään jenkeissä.
- ????????
aa-tuuli kirjoitti:
Suomen kielellä C.S.I, C.S.I New York ja C.S.I Miami tuotantokaudet. Monesko itse kustakin menossa täällä Suomessa, en missään jenkeissä.
CSI seitsemäs alkaa
NY toinen loppuu
Miami viides loppuu - aa-tuuli
???????? kirjoitti:
CSI seitsemäs alkaa
NY toinen loppuu
Miami viides loppuuTuon halusinkin vain tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521787
- 621722
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101258- 611071
- 491034
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566