elämään yhtään mitään. Se on fakta, koska mitään Jumalaa ei ole olemassa.
Aivan toinen asia on usko siihen, että Jumala on olemassa. Se (usko) tietenkin vaikuttaa varsin monin tavoin.
Kaikki ihmiset uskovat, mutta läheskään kaikki eivät usko mihinkään jumalaan.
Joillakin rikkailla ihmisillä on bakteerikammo. He uskovat, että bakteereita tai viruksia on kaikkialla ja he voivat saada jonkin taudin kättelemällä ihmisiä, hengittämällä samaa ilmaa yms.. He käyttävät suojaimia, jos kulkevat yleisillä paikoilla. Kun tuo fobia on pahimmillaan, he eristäytyvät täysin ulkomaailmalta.
Yllämainittu kammo, usko, on täysin verrattavissa äärimmäiseen jumaluskoon. Se valtaa koko elämän. Se vaikuttaa kaikkeen ja rajoittaa ihmisen elämää. Siinä ei auta rikkaus. Se pikemminkin haittaa.
Jumala ei
3
74
Vastaukset
- ole mahdotonta"
Tuohon lauseeseen sisältyy koko jumaluskon olemus.
Sen avulla voidaan selittää Jumalan töiksi mitä omituisimmat asiat. Uskovalle ei kerta kaikkiaan voi sattua mitään muuten kuin Jumalan vaikutuksesta.
On omituista, että uskovalle kuitenkin sattuu ja tapahtuu täsmälleen samoja asioita ja samassa määrin, kuin ei- uskovalle. Jumalan vaikutus uskovan elämään on siis - 0.- Ml213
Jos saan virne suupielessä sanoa, niin te jumalattomat elätte uskovien siivellä.Siis ymnpäristössä olevat jumalattomat ihmiset mallintuvat uskovaisista ihmisistä.
Seuraappa niiden maiden historiaa ja kehitystä kun heille on viety Raamatussa oleva tieto Jumalasta.Koko valtio on rauhoittunut.Seuraappa missä maissa eniten käydään sotia.Pakana maissa tai kristityissä, vaikka nykyajan usko Jumalaan onkin uskonnollisuutta.
Niin, tämä ihmisen käyttäytymisen muutos kulminoituu, jopa tähän Raamatun ilmoitukseen:
Ihmisen sydän aivoittelee hänen tiensä, mutta Herra ohjaa hänen askeleensa.(Snl 16:9)
Muuten Jumalaan uskovan ja Jumalaan uskomattoman ero onkin vain asioissa, mihin he uskovat.Siis kaikki ihmisen käyttäytyminen ja mielikuvat perustuu asioiden uskomiseen.
Uudestisyntyneen ihmisen ongelmien sietokyky on korkeampi ja yleensä hänen elämänsä on turvallisempaa Jumalaan uskomisen johdosta.Siis mieliala on positiivisempi arjen pyörityksessä.Ongelmia riittää molemmilla, Jumalaan uskovalla ja ateistilla. - ..............................
Ml213 kirjoitti:
Jos saan virne suupielessä sanoa, niin te jumalattomat elätte uskovien siivellä.Siis ymnpäristössä olevat jumalattomat ihmiset mallintuvat uskovaisista ihmisistä.
Seuraappa niiden maiden historiaa ja kehitystä kun heille on viety Raamatussa oleva tieto Jumalasta.Koko valtio on rauhoittunut.Seuraappa missä maissa eniten käydään sotia.Pakana maissa tai kristityissä, vaikka nykyajan usko Jumalaan onkin uskonnollisuutta.
Niin, tämä ihmisen käyttäytymisen muutos kulminoituu, jopa tähän Raamatun ilmoitukseen:
Ihmisen sydän aivoittelee hänen tiensä, mutta Herra ohjaa hänen askeleensa.(Snl 16:9)
Muuten Jumalaan uskovan ja Jumalaan uskomattoman ero onkin vain asioissa, mihin he uskovat.Siis kaikki ihmisen käyttäytyminen ja mielikuvat perustuu asioiden uskomiseen.
Uudestisyntyneen ihmisen ongelmien sietokyky on korkeampi ja yleensä hänen elämänsä on turvallisempaa Jumalaan uskomisen johdosta.Siis mieliala on positiivisempi arjen pyörityksessä.Ongelmia riittää molemmilla, Jumalaan uskovalla ja ateistilla.sitä tässä olen vuodet ihmetellyt että miksi ihmiset uskovat niin kovin johonkin mitä eivät millään pysty todistamaan olevaksi. minä en ole koskaan nähnyt jumalaa tai saanut mitään todisteita hänen olemassa olostaan. minulle ei todellakaan riitä raamattu tai ihmisten puheet todistamaan jumalan olemassa oloa. jos ei itse vaivaudu todistamaan olemassa oloaan niin puolestani saa olla sitten ilman kannattajaa. voi olla että jeesus on ollut olemsassa ja niin todella vanhat historian dokumentitkin väittävät.mutta ei hän ole pakosti ollumikään ihmeiden tekijaä tai pelastaja. ihmiset puhuvan niin paljon ja paisuttavat asioita ja siihen aikaan oltiin niin taikauskoisia ettei mitään rajaa ja mitä jos jeesus on ollut pelkkä huijari? raamatun on voinut kirjottaa aivan kuka tahansa. miksi ei nyt tapahdu enää niitä ihmetekoja mitä raamatussa on kerrottu tapantuvan. miksi maailmassa tapahtuu niin paljon kaikkea pahaa ja siltikään jumala ei puutu asioihin? ja miksi sitten syntyy homoja, lesboja pedofileja jnejne. jos jumala on luonut ihmisen kuvakseen ja on täydellinen. joten jos ihminen ei ole täydellinen niin ei hän voi millän olla jumalan kuva jos jumala kerta on niin täydellinen. yhtä hyvin voisin uskoa vaikka fantasia kirjoihi jotka olen lukenut. raamattu on kyllä täynnä hienoja neuvoja ja sen kirjoittaja on ollut iha viisas tyyppi ja tarkoitukset ovat olleet hyvät. raamattu on minulle vai ylipitkä ja tylsä fantasia kirja.
eikö kristinusko ole rakkauden uskonto? noh miksi sitten kristityt vihaavat niin paljon niitä jotka ovat heidän mielestä vääräuskoisia tai homoseksuaaleja vaikka kaikki me ihmiset osaamme rakastaa. tunnen monta homoa ja lesboa jotka uskovat jumalaan ja he ovat todella ihania ihmisiä. ei seksuaalisuus ole mikään paholaisen tuotos vaan se on tullu meille kaikille jo syntymässä tai elämän kokemuksista. hyvä se on ihmisten sanoa että homot ja lebot ovat pahasta kun eivät tunne ainuttakaan joka sellainen on. olen sitä mielä että ääriuskovaiset ovat maailman pahimpia rasisteja sen vuoksi että eivät katso koskaan omaa nokkaansa tai mielipidettään pitemmälle...siis ääriuskovaiset laajentakaa maailman katsomustanne ja yrittäkää ymmärtää muita ihmisiä ja rakastakaa niinkuin uskontonne kehottaa ja käyttäkää nt ihmiset sitä maalaisjärkeä. vaikka minä en usko jumalaan, osaan tuntea, rakastaa, elää, hengittää, itkeä, nauraa ja välittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070