Mietin tässä onko kukaan feministi koskaan puhunut miesten oikeuksista täällä kunnioittavasti puhumatta feministisen elämänkatsomuksen kautta eli alentamalla ja loukkaamalla tosifaktoilla joita opetetaan pyllystä sylkemällä.Onko kukaan koskaan uskaltanut täällä sanoa"entäs miehet, kuinka varmistamme että myös he viihtyvät yhteiskunnassamme.Ei ole tainnut koska ei feminismi ole tasa-arvoa kannattava aate vaan alistava ja omaa etua ajava liike niinkuin muutkin."muutos muutoksen vuoksi"Sitten voin alkaa korvaani kääntämään sinne suuntaan kun joku kysyy "oletteko te näin onnellisia?"tosi tasa-arvon kannattaja ja ihmisoikeuksien kannattaja kysyy ensin toiselta otatko "karkkia" ja kun toinen on saanut, ottaa itse vasta sitten eikä syö kaikkea ja jätä jämät muille.
Kuuntelisitte muitakin älkääkä omassa katkeruudessa tuhotko mahdollisuuksia ns.kaveruuteen miesten ja naisten välillä.
Itsellä on kaksi tytärtä ja opetan heidät kehittämään sydäntään myötätuntoon ja taipumattomaan oikeudenmukaisuuteen SUKUPUOLESTA HUOLIMATTA.
Vihaanne te vaan pönkitätte miettimällä omia omia oikeuksianne, on suuri oikeus auttaa ei lyödä.Heikompi lyö.
vaatii luonteenlujuutta sanoa että "olen tehnyt väärin enkä muita huomioinut",pystyykö yksikään feministi sanomaan noin.pystyykö yksikään kunnioittamaan sitä tosiasiaa että puolet olette isäänne ja isäänne lyötte kun miehiä vainoatte.
On se pahaksi se maailma mennyt,mutta en sentään itse ole siihen pahuutta lisää tuonut.
Mutta yrittäkää edes,joskus,hyvätjatkot
Mites tämä
Ihmettelijäääää
1
195
Vastaukset
- Manneh
Jaa-a enpä usko että kukaan feministi haluaa ajaa miesten oikeuksia. Kuten olen sanonut Feminismi ei aja tasa-arvoa vaan naisvaltaa. Itse uskoisin liikkeseen joka ajaa molempien etuja eikä vain naisten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026448
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h834933Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1053191Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303032Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262235Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191616Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961211Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391192Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311106- 48884