Mietin tässä onko kukaan feministi koskaan puhunut miesten oikeuksista täällä kunnioittavasti puhumatta feministisen elämänkatsomuksen kautta eli alentamalla ja loukkaamalla tosifaktoilla joita opetetaan pyllystä sylkemällä.Onko kukaan koskaan uskaltanut täällä sanoa"entäs miehet, kuinka varmistamme että myös he viihtyvät yhteiskunnassamme.Ei ole tainnut koska ei feminismi ole tasa-arvoa kannattava aate vaan alistava ja omaa etua ajava liike niinkuin muutkin."muutos muutoksen vuoksi"Sitten voin alkaa korvaani kääntämään sinne suuntaan kun joku kysyy "oletteko te näin onnellisia?"tosi tasa-arvon kannattaja ja ihmisoikeuksien kannattaja kysyy ensin toiselta otatko "karkkia" ja kun toinen on saanut, ottaa itse vasta sitten eikä syö kaikkea ja jätä jämät muille.
Kuuntelisitte muitakin älkääkä omassa katkeruudessa tuhotko mahdollisuuksia ns.kaveruuteen miesten ja naisten välillä.
Itsellä on kaksi tytärtä ja opetan heidät kehittämään sydäntään myötätuntoon ja taipumattomaan oikeudenmukaisuuteen SUKUPUOLESTA HUOLIMATTA.
Vihaanne te vaan pönkitätte miettimällä omia omia oikeuksianne, on suuri oikeus auttaa ei lyödä.Heikompi lyö.
vaatii luonteenlujuutta sanoa että "olen tehnyt väärin enkä muita huomioinut",pystyykö yksikään feministi sanomaan noin.pystyykö yksikään kunnioittamaan sitä tosiasiaa että puolet olette isäänne ja isäänne lyötte kun miehiä vainoatte.
On se pahaksi se maailma mennyt,mutta en sentään itse ole siihen pahuutta lisää tuonut.
Mutta yrittäkää edes,joskus,hyvätjatkot
Mites tämä
Ihmettelijäääää
1
196
Vastaukset
- Manneh
Jaa-a enpä usko että kukaan feministi haluaa ajaa miesten oikeuksia. Kuten olen sanonut Feminismi ei aja tasa-arvoa vaan naisvaltaa. Itse uskoisin liikkeseen joka ajaa molempien etuja eikä vain naisten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o4026939Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki494024Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa71684Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava491588Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä
Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t961485Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2601376Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --11311- 991158
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue221096- 631072