aikaa on taas kulunut, kun olen - oi tulevat äänestäjäni, palannut palstalle tällä nimimerkillä.
Pikkuhiljaa voisin lähteä tekemään kampanjaa pj:ksi pääsemiseksi, en vain tiedä mistä aloittaisin.
kampanja käyntiin!
5
316
Vastaukset
- Nuorpersu
Sademies, Kähärä, Halla-aho... Jokainen näistä kolmesta olisi pätevämpi johtaja kuin Soini. Ja Välikangas, Mattila tai Ristola olisi oiva puoluesihteeri.
- Puheenjohtaja minäkin
Kerro alkuun nimesi, poliitinen toimintasi ja verkostosi laajuus. Siitä se alkaa.
- pj-edhokas
kerro vaan itse oma nimesi ja saavtuksesi ym. asiat. Tämä on anonyymi keskustelupalsta ja minulla on oikeus olla anonyymi pj-ehdokas!
- haluaisit siis olla?
pj-edhokas kirjoitti:
kerro vaan itse oma nimesi ja saavtuksesi ym. asiat. Tämä on anonyymi keskustelupalsta ja minulla on oikeus olla anonyymi pj-ehdokas!
Olet ehdottanut olla pj-ehodkas, pj-edhokas ja pj- ehdokas.
- pj- ehdokas
haluaisit siis olla? kirjoitti:
Olet ehdottanut olla pj-ehodkas, pj-edhokas ja pj- ehdokas.
No sinä se sitten takerrut pikkusiekkoihin!
Oleellista on että on alkanut kampanjan, johon kaikki eivät uskalla ryhtyä, aikoo haastaa itsensä Johtajan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760