Millainen on ikävä ihminen?
Tällä palstalla on mukavia ihmisiä, mutta myöskin joskus ikäviä sellaisia.
Ikävä ihminen on tosikko.
Ikävä ihminen tulee aina silloin tällöin palstalle mankumaan sitä, kun toisilla on kivaa huumori lentää.
Ikävä ihminen on kade, niin on, kade toisten hyvälle mielelle.
Ikävä ihminen kylvää pahaa mieltä, vasta sitten ikävä ihminen saa hyvän mielen.
Ikävän ihmisen olisi syytä katsoa peiliin, hartaasti ja kauan: Jos ei ole mitään sanottavaa, olisi syytä olla ihan hiljaa.
Niin se vaan on.
IKÄVÄ IHMINEN
16
2438
Vastaukset
..on myös provosoitua ikävästä ihmisestä.
Ajatelepa jos olisit hohdokkaassa monttubaarissa ja siellä olisi yksi ikävä ihminen joka murjottaisi ja en vielä olisi ehtinyt sitä murjottajaa heittämään vesisateeseen varisten ja petolintujen kaveriksi niin miksi sinun pitäisi sen murjottajan vuoksi pilata oma iltasi?
Miksi et bailaisi täpöllä ja jätä huomioimatta sitä jonka koet "ikäväksi ihmiseksi"?- ikäävää hminen
Sullako on ikuisesti hyvällä tuulella olevia asiakkaita? En usko.
ikäävää hminen kirjoitti:
Sullako on ikuisesti hyvällä tuulella olevia asiakkaita? En usko.
..aina iloisia, milloin mistäkin syystä..välillä siitä että pääsevät edes hetkeksi lämmittelemään ja sitten siitä kun ei ole hinnat nousseet sitten eilisen joku lattialle lepäävä on riemuissaan kun tarjoilija on tuonut tyynyn päänaluseksi ja viltinkin vielä päälle, niin ja puomittanut lepopaikan ettei kansa kävellyt hänen ylitseen hyvin ansaittua lepotaukoa ryypiskelystä viettäessään...
Joku oikeen neropatti on sanonut ettei anna toisen vihtuilun pilata päiväänsä, johan se olisikin kumma jos joku toinen päättäisi puolestasi onko sinulla hyvä vai huono päivä!- ikäävää hminen
Kadunmies kirjoitti:
..aina iloisia, milloin mistäkin syystä..välillä siitä että pääsevät edes hetkeksi lämmittelemään ja sitten siitä kun ei ole hinnat nousseet sitten eilisen joku lattialle lepäävä on riemuissaan kun tarjoilija on tuonut tyynyn päänaluseksi ja viltinkin vielä päälle, niin ja puomittanut lepopaikan ettei kansa kävellyt hänen ylitseen hyvin ansaittua lepotaukoa ryypiskelystä viettäessään...
Joku oikeen neropatti on sanonut ettei anna toisen vihtuilun pilata päiväänsä, johan se olisikin kumma jos joku toinen päättäisi puolestasi onko sinulla hyvä vai huono päivä!Jos sattuiskin niin, että sen ainuan räntäsateeseen heivaamasi henkilön mielestä juuri sinä olet se vihtuileva ikävä ihminen? Hänellä on vain omastasi poikkeava tapa hauskanpidossa?
Tai vois se olla toi pöytiä putsaileva Vegekin, noista nyt selvää tee, missään montussa. ikäävää hminen kirjoitti:
Jos sattuiskin niin, että sen ainuan räntäsateeseen heivaamasi henkilön mielestä juuri sinä olet se vihtuileva ikävä ihminen? Hänellä on vain omastasi poikkeava tapa hauskanpidossa?
Tai vois se olla toi pöytiä putsaileva Vegekin, noista nyt selvää tee, missään montussa...että monttubaarissa minä määrittelen kuka on ikävä ihminen ja kuka ei, laiffissa tilanne ei ole aivan noin selkeä ;(
Jokaisella on tietysti oikeus mielipiteeseensä, jos ei olisi niin ei sitä oikeutta olisi minullakaan.. mitä taas hauskanpitoon tulee niin kyllä aikuiselta ihmiseltä on lupa vaatia että hän tietää missä menee hauskanpidon ja häiriköinnin raja..joskus toki on vaan ihan pakko nostaa kissa pöydälle...kaltattuna...- ikäävää hminen
Kadunmies kirjoitti:
..että monttubaarissa minä määrittelen kuka on ikävä ihminen ja kuka ei, laiffissa tilanne ei ole aivan noin selkeä ;(
Jokaisella on tietysti oikeus mielipiteeseensä, jos ei olisi niin ei sitä oikeutta olisi minullakaan.. mitä taas hauskanpitoon tulee niin kyllä aikuiselta ihmiseltä on lupa vaatia että hän tietää missä menee hauskanpidon ja häiriköinnin raja..joskus toki on vaan ihan pakko nostaa kissa pöydälle...kaltattuna...Takuuvarmasti sen kissarontin mielestä olet ikävä ihminen.
Öitä nyt kuiteski! ikäävää hminen kirjoitti:
Takuuvarmasti sen kissarontin mielestä olet ikävä ihminen.
Öitä nyt kuiteski!...se kissanrontti ehtisi muodostaa minusta sellaista mielikuvaa?
- Puhurix
Jos se monttubaari olis joskuskin auki ilman että sinne murtautuu...
Puhurix kirjoitti:
Jos se monttubaari olis joskuskin auki ilman että sinne murtautuu...
..höpönassua, vain kuiskaat korvaani ja ovet ovat aina auki ;)
- Puhurix
Kadunmies kirjoitti:
..höpönassua, vain kuiskaat korvaani ja ovet ovat aina auki ;)
Ja punaviiniä kiitos!
- Saapunut puu
ikäävää hminen kirjoitti:
Jos sattuiskin niin, että sen ainuan räntäsateeseen heivaamasi henkilön mielestä juuri sinä olet se vihtuileva ikävä ihminen? Hänellä on vain omastasi poikkeava tapa hauskanpidossa?
Tai vois se olla toi pöytiä putsaileva Vegekin, noista nyt selvää tee, missään montussa.ollut pöytiä putsaamassa?
Onko mulla jäänyt joku aloitus lukematta?
Jos sattuisi noin, että joku pitää minua ikävänä ihmisenä, niin minä antaisin hänen pitää ihan rauhassa mielipiteensä. Minä tiedän itse mikä ja mitä minä olen ja se riittää minulle. :)
- kuvastimessa
voisi sanoa kauniisti:
"Et sinä ole ikävä ihminen, jospa sinulla vain on ikävä..johonkin yhteisöön" :)
Hyvää huomenta, ihanat ihmiset!- mayanna
- uusi päivä uudet kujeet. *uskaltaa vastata, vaikka puhuteltiin ihania ihmisiä* ;)
- Puhurix
ihminen on yleensä varustettu heikolla itsetunnolla. Silloin sitä alkaa pätemään muita mollaamalla.
- yopollo
minä olen ikävä ihminen mutta se nyt johtuu alkavasta syysdepiksestä. Linnut lähtevät etelään, minä en vielä voi...
- suurTsaari
Käske se tänne. Tälle palstallehan se kuuluu! Olen jo pitenpään kaipaillut piipitystä, kitinää sekä natajamista. Toteutuuko toiveeni nyt avullasi.
Suuresti etukäteen kiittäen!
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996134
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3361081Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774