Veronica Sanchez on AIVAN KÄSITÄMÄTTÖMÄN KAUNIS NAINEN! Syön häntä aina silmilläni, enkä jaksa odottaa seuraavaa jaksoa, joten pitää kyylätä sitä jumalatarta melkein ´24/7 netistä :)
Eva Capdevila on HOT!!!
8
1038
Vastaukset
- Africa<33
olen aivan samaa mieltä tätä kaunotarta voisi katsoa päivät pitkät hän on kyllä toooosi kaunis!!
- Jaskah
http://www.youtube.com/watch?v=XoFycJ3whRA vaikuttaa aika ihastuttavalta noin omana itsenäänkin, hieman vanhemmalta vaan.
- Rakastunut.
En olekaan tuota pätkää vielä nähnyt, kiitos siitä! Ihana ihminen ja niin kaunis, sokaistun... Olen ihan lääpällään Veronicaan :)
- ^^EVA<3MARCOS^^
Videota en katsonut.. mutta Veronicahan on jo 30! :) Senhän takia se osaksi lähti sarjastakin, ei halunnut esittää teiniä..Ei millään pahalla, mutta jos sä luulit että Veronica todellakin on jotain 20, erehdyit. Jos taas tarkoitit että videossa Veronica näyttää itseään vanhemmalta, eli yli kolmikymppiseltä, saatat olla oikeassa. En tiedä, sillä en katsonut videota, enkä aiokkaan.. tällä romulla mikä mulla on se ei kunnolla edes onnistu.. :S
- Jaskah
^^EVA<3MARCOS^^ kirjoitti:
Videota en katsonut.. mutta Veronicahan on jo 30! :) Senhän takia se osaksi lähti sarjastakin, ei halunnut esittää teiniä..Ei millään pahalla, mutta jos sä luulit että Veronica todellakin on jotain 20, erehdyit. Jos taas tarkoitit että videossa Veronica näyttää itseään vanhemmalta, eli yli kolmikymppiseltä, saatat olla oikeassa. En tiedä, sillä en katsonut videota, enkä aiokkaan.. tällä romulla mikä mulla on se ei kunnolla edes onnistu.. :S
76 vuosimalliahan hän on.
- aloittaja.
^^EVA<3MARCOS^^ kirjoitti:
Tottakai minä tiedän Vewronican iän... Minähän olen suuri fani ja ihailija.
Ei tuo ollut mikään palajastus - dsfsdf
aloittaja. kirjoitti:
Tottakai minä tiedän Vewronican iän... Minähän olen suuri fani ja ihailija.
Ei tuo ollut mikään palajastusJos telkkarissa näkyy kaunis nainen, niin ensimmäisenähän mennään imdb.comiin katsomaan että mikäs hän on naisiaan.
- söpöä =)
tiesikkö, että on oikeastikki yhdessä Fran Perean kanssa, eli Marcosin? =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa732622Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71670Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631555Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261236Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.251088Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?79986