Veronica Sanchez on AIVAN KÄSITÄMÄTTÖMÄN KAUNIS NAINEN! Syön häntä aina silmilläni, enkä jaksa odottaa seuraavaa jaksoa, joten pitää kyylätä sitä jumalatarta melkein ´24/7 netistä :)
Eva Capdevila on HOT!!!
8
1031
Vastaukset
- Africa<33
olen aivan samaa mieltä tätä kaunotarta voisi katsoa päivät pitkät hän on kyllä toooosi kaunis!!
- Jaskah
http://www.youtube.com/watch?v=XoFycJ3whRA vaikuttaa aika ihastuttavalta noin omana itsenäänkin, hieman vanhemmalta vaan.
- Rakastunut.
En olekaan tuota pätkää vielä nähnyt, kiitos siitä! Ihana ihminen ja niin kaunis, sokaistun... Olen ihan lääpällään Veronicaan :)
- ^^EVA<3MARCOS^^
Videota en katsonut.. mutta Veronicahan on jo 30! :) Senhän takia se osaksi lähti sarjastakin, ei halunnut esittää teiniä..Ei millään pahalla, mutta jos sä luulit että Veronica todellakin on jotain 20, erehdyit. Jos taas tarkoitit että videossa Veronica näyttää itseään vanhemmalta, eli yli kolmikymppiseltä, saatat olla oikeassa. En tiedä, sillä en katsonut videota, enkä aiokkaan.. tällä romulla mikä mulla on se ei kunnolla edes onnistu.. :S
- Jaskah
^^EVA<3MARCOS^^ kirjoitti:
Videota en katsonut.. mutta Veronicahan on jo 30! :) Senhän takia se osaksi lähti sarjastakin, ei halunnut esittää teiniä..Ei millään pahalla, mutta jos sä luulit että Veronica todellakin on jotain 20, erehdyit. Jos taas tarkoitit että videossa Veronica näyttää itseään vanhemmalta, eli yli kolmikymppiseltä, saatat olla oikeassa. En tiedä, sillä en katsonut videota, enkä aiokkaan.. tällä romulla mikä mulla on se ei kunnolla edes onnistu.. :S
76 vuosimalliahan hän on.
- aloittaja.
^^EVA<3MARCOS^^ kirjoitti:
Tottakai minä tiedän Vewronican iän... Minähän olen suuri fani ja ihailija.
Ei tuo ollut mikään palajastus - dsfsdf
aloittaja. kirjoitti:
Tottakai minä tiedän Vewronican iän... Minähän olen suuri fani ja ihailija.
Ei tuo ollut mikään palajastusJos telkkarissa näkyy kaunis nainen, niin ensimmäisenähän mennään imdb.comiin katsomaan että mikäs hän on naisiaan.
- söpöä =)
tiesikkö, että on oikeastikki yhdessä Fran Perean kanssa, eli Marcosin? =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241