on toiseksi paras talli!! tietty minun oma talli on paras!!
TÖSEN-TALLI
9
2615
Vastaukset
- -.-
Olen käynyt tösen tallilla. Ja täytyy sanoa että toista kertaa en mene enään ikinä. Minua tuijotettiin ivallisesti, vähän naurettiinkin. Minun isosiskoniakin kiusattiin kun hän kävi siellä ratsastamassa. Mielestäni tösen tallin kävijät haukkuvat aina uusia tulokkaita, ja se ei tunnu kenestäkään kivalta. Varsinkaan kiusatulta. Tösen tallin kävijät saisivat pitää pienempää suuta, jos talliin tulee uusia tulokkaita. Mielestäni tösen talli on ehkä suomen huonoimpia talleja. Sodankylän huonoin talli se ainaki on. Siellä käviät, ja sen omistaja, saisi oppia pitämään päänsä kiinni, jos joku kokematon tulee tallille, vai mitä varten tallit sitten ovat? Ei kukaan osaa ratsastaa ilman oppia. Pitäkää mielessä se.
- ...
No kun itse siellä kävin, olivat Jessica ja hänen tyttärensä sekä tallin muut kävijät mukavia minulle, ei yhtään ilkeitä tai ivallisia katseita. Ei selän takana kuiskuttelua tai vastaavaa. Olen siellä useammankin kerran ratsastanut, hyvä paikka se on :))
- Tuntee sen omistajan
Mun äitin kaveri omistaa sen jos oikeasta tallista puhutaan. Musta se talli on hyvä!
- utelias?
Onko se toiminnassa vielä ja onx niistä nettisivuja?
- Kyselen vaan
Hei! olekkos ollu sielä vielä sielä tösen tallilla? koska minä ja mun pikkusisko aijotaan mennä sinne niin minkälaista sielä tallilla on? olen 10v. ja siskoni 8v.
- Hei
Hei! suosittelisitteko jotakin hyvää sodankylässä olevaa tallia? minä aijon alkaa harrastamaan ratsastusta.
- moiiii
hei hevoslehdon talli on tosi hyvä!
- kyseliä?
Onko tösentallilla vielä mahollista mennä ratsastamaan?
- eipä ei
Töselle ei voi enää mennä ratsastamaan kun ei ole oikein ratsuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756