Palstan multinikeistä, sekä puolesta että vastaan kirjotitavista, katosi Tohtorin mennessä reilusti yli puolet.
Hassu juttu.
Tuliks kesälomat vai mitä kävi...
Jännä nähdä kuinka moni
7
562
Vastaukset
- yksinkertaisesti
petti hermot =)
- tajusi itsekin
viimein, että hän oli ollut koko ajan väärässä!
- ja ehkä
tajusi itsekin kirjoitti:
hän palaa takaisin uudella nimimerkillä pesunkestävänä salkkarina, jonka silmät ovat vihdoinkin auenneet totuudelle.
- Samalla katosi
ja ehkä kirjoitti:
hän palaa takaisin uudella nimimerkillä pesunkestävänä salkkarina, jonka silmät ovat vihdoinkin auenneet totuudelle.
Sekä salkkari- että virkkarikirjoittajia. Eli kumpikohan oli kyseessä. Vai vain joku tänne silti jääneen multinikin kokoelma multinikkejä joilla ei enää jaksanut kirjoittaa.
- todennäköisempi selitys
tajusi itsekin kirjoitti:
Kyllästyi jankkaamaan idioottien kanssa päivät pitkät.
- riku2345
Todennäköisesti lomalla jengi, kun on hiljaista.
- voimala
Mulla ainaskin alko koulu maanantaina. Virkkari-maikka ei vaan päästä meikää enään koneluokkaan vaan käskee välkällä pihalle. Oon muka liian kalpea ja heiveröinen liiasta koneen käytöstä... ja paskat! Katotaan salkkarivallankumouksen jälkeen kuka on heiveröinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894474Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513210
- 432852
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222402- 232106
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161781Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725