eikä kapitalismissakaan.
Sosialismi on tähän mennessä aina johtanut työväestön riiistoon, hitaaseen talouskasvuun ja kurjistumiseen.
Kapitalismin konstein on saatu aikaan yhä nouseva elintaso. 25 vuoden päästä elintasomme on keskimäärin tuplaantunut ja neljänkymmenen vuoden päästä kolminkertaistunut. Minä en ymmärrä, miksi sosialistit ruikuttavat.
Jos sosialistit haluavat rahaa sijoitelkoon pörsseihin ja eleköön nöyremmin, kippis vaan.
Sosialismissa ei ole mitään hyvää
3
338
Vastaukset
- minunnikkini
Yritä nyt sitten päättää kumpaa oikein kannatat
niin, kummassakin järjestelmässä on omat pirunsa, ei voi sanoa että kumpikaan on ihanne.
Kyllä kumminkin sosialismi on ihmisläheisempi. Sanoo sen nyt tyhmänkin järki. Mitä saatanaa tavalliselle ihmiselle kapitalimilla on annettavaa?
Uusiaperunoita kerran vuodessa.
Joo, niitäkän ei tosin joka maassa saa.
Mutta kyllä se on nähty miten kapitalisti kaikkialla yrittää vaikka mitä. Onneksi on keksitty rynnäkkökiväärit.- KOMMARI KARJALAN RAHVAS
Miksi hyvä toveri solvaat minua, en ole Sinusta mitään pahaa kirjoittanut kenellekään,minun mielipiteeni on minun asioista,en solvaa vasemmistoa ajattelen asioista niinkuin ne todellisuudessa ovat !
On uskallettava tuoda epäkohtia esiin,en silti vainoa ketään toveria, en nimeltä, enkä muutenkaan!
Puhelinumeroa ei minulla enää ole(sinun).
Voit lukea hyvällä omalla tunnolla uutta Työkansan Sanomia,kun sen pitäisi ilmestyä tämänkuun puolessa välissä,siinä pitäisi olla juttu,minkä olen tehnyt,ne on kuitenkin hyväksytty, koska jos ne jutut eivät hyväksytä,niitä ei puolue julkaise!
Kaikella ystävyydellä,en tiedä mistä päättelet tuon hullu sana,minun mielestäni hallitus on hulluden partaalla,jos vähänkin tajuaa,mihin kokoomus kumppaneineen on viemässä Suomea, ei minun äärijulkaisut ole hulluutta,mutta jos Minunnikkini pitää kirjoituksiani hulluna,niin kannattaa kasella omia juttujaan ja minä teen omalla tyylilläni,uskokoon joku niistä mitä haluaa,mutta minua ei ole vielä hulluksi nimitelty KTP:ssä,ovat pitäneet kertomuksistani,sekä olen kirtänyt puhumassa jopa kahdella torilla Etelästä Pohjoiseen, ja ihmiset ovat kuunneleet,mutta kun kansalsia aivopestään porvareiden taholta,niin ihmiset uskovat saavansa heiltä kuunkin taivaalta!
Kommari Karjalan Rahvas - minunnikkini
KOMMARI KARJALAN RAHVAS kirjoitti:
Miksi hyvä toveri solvaat minua, en ole Sinusta mitään pahaa kirjoittanut kenellekään,minun mielipiteeni on minun asioista,en solvaa vasemmistoa ajattelen asioista niinkuin ne todellisuudessa ovat !
On uskallettava tuoda epäkohtia esiin,en silti vainoa ketään toveria, en nimeltä, enkä muutenkaan!
Puhelinumeroa ei minulla enää ole(sinun).
Voit lukea hyvällä omalla tunnolla uutta Työkansan Sanomia,kun sen pitäisi ilmestyä tämänkuun puolessa välissä,siinä pitäisi olla juttu,minkä olen tehnyt,ne on kuitenkin hyväksytty, koska jos ne jutut eivät hyväksytä,niitä ei puolue julkaise!
Kaikella ystävyydellä,en tiedä mistä päättelet tuon hullu sana,minun mielestäni hallitus on hulluden partaalla,jos vähänkin tajuaa,mihin kokoomus kumppaneineen on viemässä Suomea, ei minun äärijulkaisut ole hulluutta,mutta jos Minunnikkini pitää kirjoituksiani hulluna,niin kannattaa kasella omia juttujaan ja minä teen omalla tyylilläni,uskokoon joku niistä mitä haluaa,mutta minua ei ole vielä hulluksi nimitelty KTP:ssä,ovat pitäneet kertomuksistani,sekä olen kirtänyt puhumassa jopa kahdella torilla Etelästä Pohjoiseen, ja ihmiset ovat kuunneleet,mutta kun kansalsia aivopestään porvareiden taholta,niin ihmiset uskovat saavansa heiltä kuunkin taivaalta!
Kommari Karjalan RahvasOlet levoton tyyppi
Ei minä sinua solvaa.
Mutta en ymmärrä mitä oikein kirjoituksillasi tarkoitat? Vertaa niitä vaikkapa Wäinän kirjoituksiin....
Ilmoitit sitä paitsi jo välillä liittyväsi perussuomalaisiin.
Jesses, se puolue ei ole kaukana natseista.
Ja sinun kirjoitustyyli on kyllä perseestä. Vaikka tämä Urpo on oikeistolainen, hän kirjoittaa asiallisesti ja johdonmukaisesti.
Voitaisiin tosiaan mennä savusaunaan, en minä puukottaisi. Otettaisi sen jälkeen häppää ja käytäisiin vieraissa naisissakin, hah hah!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658