Missä oikeesti ootte, Tuhkimotarina-fanit? Mulla ei ole muuta paikkaa jauhaa ja hehkuttaa Tuhkista, kun tää palsta. Mun siskolla menee hermot, kun pölisen koko ajan Tuhkimotarinasta sille. Kun sitä ei erityisemmin kiinnosta mitä Jordi teki ja mitä Pandora sanoi jne. Toivottavasti tuutte tänne edes sitten kun Tuhkis jatkuu...
Dondé estaís?
11
584
Vastaukset
- Esperando
Vähän vielä kärsivällisyyttä, ootellaan nyt kunhan se taas alkaa.
- holmo
donde estas?
- Chiquitita
Dondé estás tarkoittaa "missä olet". Ja Dondé estaís tarkoittaa "missä olette"... En vielä kauheesti osaa espanjaa. Lainasin kirjastosta pari espanjan kirjaa ja kasetin ja olen tässä kesän aikana opiskellut ihan kotona vaan... Kantsii opiskella, hauska kieli. Jotenkin tykkään enemmän Venezuelan espanjasta kun ihan alkuperäisestä. Varsinkin kun sitä kuulee Pandon tai jonkun muun Tuhkishyypän suusta. :)
- pero
Chiquitita kirjoitti:
Dondé estás tarkoittaa "missä olet". Ja Dondé estaís tarkoittaa "missä olette"... En vielä kauheesti osaa espanjaa. Lainasin kirjastosta pari espanjan kirjaa ja kasetin ja olen tässä kesän aikana opiskellut ihan kotona vaan... Kantsii opiskella, hauska kieli. Jotenkin tykkään enemmän Venezuelan espanjasta kun ihan alkuperäisestä. Varsinkin kun sitä kuulee Pandon tai jonkun muun Tuhkishyypän suusta. :)
se kirjoitetaan; Dónde estáis?
- Chiquitita
pero kirjoitti:
se kirjoitetaan; Dónde estáis?
Juup... Tuli pikku virhe, sori. Hyvä että korjasit. Arvasin että kirjotan jotain väärin. Ei noiden aksenttien paikkoja meinaa aina muistaa. Mutta kyllä mä vielä opin...
- tildeistä
Chiquitita kirjoitti:
Juup... Tuli pikku virhe, sori. Hyvä että korjasit. Arvasin että kirjotan jotain väärin. Ei noiden aksenttien paikkoja meinaa aina muistaa. Mutta kyllä mä vielä opin...
Hyvähän noi aksentit on osata, mutta ei espanjalaisetkaan niitä välttämättä käytä kirjoitettaessa aina, vaikka pitäisi.
- T-fani
sitä ollaan, koko kesän oltu, mutta en ole viittiny käydä tällä palstalla ku täällä vaan puhutaan jostain serranoista, ne ei kiinnosta!Enää kolmisen viikkoa niin TUHKIS alkaa, jeeee..
- Chiquitita
Luitko jo ton mun aikasemmin kirjoittaman viestin. Kyselin siinä Tuhkiksen lempparihahmoja. Ois kiva jos voisit vastata siihenkin. Haluisin kuulla toisten mielipiteitä noista hahmoista.
Mä oon koko kesän rampannut täällä lukemassa viestejä. Harmitti, kun Tuhkis-viestit väheni pikkuhiljaa... Vasta vähän aikaa sitten tajusin, että voin kirjoitella täällä ilman rekisteröitymistä. Jee!!! Olisit säkin vaan kirjoitellut kaikkea Tuhkiksesta. Mä olisin ainakin ollut täällä lukemassa ja jos olisin tajunnut, olisin voinut vastaillakin aikoja sitten.
Vaivuin epätoivoon kun tajusin keväällä että kesätauko kestää jotain 3 kk. No mut onneksi kesä on mennyt kohtuullisen nopeasti ja ei ole enää kuin vajaa 3 viikkoa. Ja onneksi youtubessa on kaikkia ihania videoita Tuhkiksesta. No mut jatkakaa pliis kirjottelua... - tuhkis-fani
Chiquitita kirjoitti:
Luitko jo ton mun aikasemmin kirjoittaman viestin. Kyselin siinä Tuhkiksen lempparihahmoja. Ois kiva jos voisit vastata siihenkin. Haluisin kuulla toisten mielipiteitä noista hahmoista.
Mä oon koko kesän rampannut täällä lukemassa viestejä. Harmitti, kun Tuhkis-viestit väheni pikkuhiljaa... Vasta vähän aikaa sitten tajusin, että voin kirjoitella täällä ilman rekisteröitymistä. Jee!!! Olisit säkin vaan kirjoitellut kaikkea Tuhkiksesta. Mä olisin ainakin ollut täällä lukemassa ja jos olisin tajunnut, olisin voinut vastaillakin aikoja sitten.
Vaivuin epätoivoon kun tajusin keväällä että kesätauko kestää jotain 3 kk. No mut onneksi kesä on mennyt kohtuullisen nopeasti ja ei ole enää kuin vajaa 3 viikkoa. Ja onneksi youtubessa on kaikkia ihania videoita Tuhkiksesta. No mut jatkakaa pliis kirjottelua...ei mulla sillee lempparihahmoja ole, se on koko novela täynnä hyviä persoonia ja huomasitkos sinä että ennen kuin se loppu keväällä, ne hahmot muuttu jotenski, kai niiten täytyykin tavallaan kasvaa ja muuttua erilaisiksi kuin sarjan alussa,että mielenkiintokin sarjaan pysyis korkeella! Ne hombret siinä on kyllä se mitä jaksaa katella, vaan se miten ne naisia kohtelee ei vetelis täällä Suomessa!
- Chiquitita
tuhkis-fani kirjoitti:
ei mulla sillee lempparihahmoja ole, se on koko novela täynnä hyviä persoonia ja huomasitkos sinä että ennen kuin se loppu keväällä, ne hahmot muuttu jotenski, kai niiten täytyykin tavallaan kasvaa ja muuttua erilaisiksi kuin sarjan alussa,että mielenkiintokin sarjaan pysyis korkeella! Ne hombret siinä on kyllä se mitä jaksaa katella, vaan se miten ne naisia kohtelee ei vetelis täällä Suomessa!
Niin kylhän ne muuttuu... Tarkotitko tolla miesjutulla, että ne kohtelee niin hyvin naisia, että Suomessa ei kohdella niin hyvin vai toisinpäin, että ne kohtelee huonosti? :0
- tuhkis-fani
Chiquitita kirjoitti:
Niin kylhän ne muuttuu... Tarkotitko tolla miesjutulla, että ne kohtelee niin hyvin naisia, että Suomessa ei kohdella niin hyvin vai toisinpäin, että ne kohtelee huonosti? :0
tietysti tarkoitin että ne on oikeita machomiehiä siinä sarjassa ja kohtelee naisia niin miten me suomalaiset naiset ei sallittais itteemme kohdeltavan! Mua ainaskaan ei... Mut sitte ne naiset kuitenski osaa pyörittää ne miehet pikkusormensa ympäri..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701489
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361106- 45924
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html175812- 39759
- 49710
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530595- 116578
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531