Dondé estaís?

Chiquitita

Missä oikeesti ootte, Tuhkimotarina-fanit? Mulla ei ole muuta paikkaa jauhaa ja hehkuttaa Tuhkista, kun tää palsta. Mun siskolla menee hermot, kun pölisen koko ajan Tuhkimotarinasta sille. Kun sitä ei erityisemmin kiinnosta mitä Jordi teki ja mitä Pandora sanoi jne. Toivottavasti tuutte tänne edes sitten kun Tuhkis jatkuu...

11

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esperando

      Vähän vielä kärsivällisyyttä, ootellaan nyt kunhan se taas alkaa.

    • holmo

      donde estas?

      • Chiquitita

        Dondé estás tarkoittaa "missä olet". Ja Dondé estaís tarkoittaa "missä olette"... En vielä kauheesti osaa espanjaa. Lainasin kirjastosta pari espanjan kirjaa ja kasetin ja olen tässä kesän aikana opiskellut ihan kotona vaan... Kantsii opiskella, hauska kieli. Jotenkin tykkään enemmän Venezuelan espanjasta kun ihan alkuperäisestä. Varsinkin kun sitä kuulee Pandon tai jonkun muun Tuhkishyypän suusta. :)


      • pero
        Chiquitita kirjoitti:

        Dondé estás tarkoittaa "missä olet". Ja Dondé estaís tarkoittaa "missä olette"... En vielä kauheesti osaa espanjaa. Lainasin kirjastosta pari espanjan kirjaa ja kasetin ja olen tässä kesän aikana opiskellut ihan kotona vaan... Kantsii opiskella, hauska kieli. Jotenkin tykkään enemmän Venezuelan espanjasta kun ihan alkuperäisestä. Varsinkin kun sitä kuulee Pandon tai jonkun muun Tuhkishyypän suusta. :)

        se kirjoitetaan; Dónde estáis?


      • Chiquitita
        pero kirjoitti:

        se kirjoitetaan; Dónde estáis?

        Juup... Tuli pikku virhe, sori. Hyvä että korjasit. Arvasin että kirjotan jotain väärin. Ei noiden aksenttien paikkoja meinaa aina muistaa. Mutta kyllä mä vielä opin...


      • tildeistä
        Chiquitita kirjoitti:

        Juup... Tuli pikku virhe, sori. Hyvä että korjasit. Arvasin että kirjotan jotain väärin. Ei noiden aksenttien paikkoja meinaa aina muistaa. Mutta kyllä mä vielä opin...

        Hyvähän noi aksentit on osata, mutta ei espanjalaisetkaan niitä välttämättä käytä kirjoitettaessa aina, vaikka pitäisi.


    • T-fani

      sitä ollaan, koko kesän oltu, mutta en ole viittiny käydä tällä palstalla ku täällä vaan puhutaan jostain serranoista, ne ei kiinnosta!Enää kolmisen viikkoa niin TUHKIS alkaa, jeeee..

      • Chiquitita

        Luitko jo ton mun aikasemmin kirjoittaman viestin. Kyselin siinä Tuhkiksen lempparihahmoja. Ois kiva jos voisit vastata siihenkin. Haluisin kuulla toisten mielipiteitä noista hahmoista.
        Mä oon koko kesän rampannut täällä lukemassa viestejä. Harmitti, kun Tuhkis-viestit väheni pikkuhiljaa... Vasta vähän aikaa sitten tajusin, että voin kirjoitella täällä ilman rekisteröitymistä. Jee!!! Olisit säkin vaan kirjoitellut kaikkea Tuhkiksesta. Mä olisin ainakin ollut täällä lukemassa ja jos olisin tajunnut, olisin voinut vastaillakin aikoja sitten.
        Vaivuin epätoivoon kun tajusin keväällä että kesätauko kestää jotain 3 kk. No mut onneksi kesä on mennyt kohtuullisen nopeasti ja ei ole enää kuin vajaa 3 viikkoa. Ja onneksi youtubessa on kaikkia ihania videoita Tuhkiksesta. No mut jatkakaa pliis kirjottelua...


      • tuhkis-fani
        Chiquitita kirjoitti:

        Luitko jo ton mun aikasemmin kirjoittaman viestin. Kyselin siinä Tuhkiksen lempparihahmoja. Ois kiva jos voisit vastata siihenkin. Haluisin kuulla toisten mielipiteitä noista hahmoista.
        Mä oon koko kesän rampannut täällä lukemassa viestejä. Harmitti, kun Tuhkis-viestit väheni pikkuhiljaa... Vasta vähän aikaa sitten tajusin, että voin kirjoitella täällä ilman rekisteröitymistä. Jee!!! Olisit säkin vaan kirjoitellut kaikkea Tuhkiksesta. Mä olisin ainakin ollut täällä lukemassa ja jos olisin tajunnut, olisin voinut vastaillakin aikoja sitten.
        Vaivuin epätoivoon kun tajusin keväällä että kesätauko kestää jotain 3 kk. No mut onneksi kesä on mennyt kohtuullisen nopeasti ja ei ole enää kuin vajaa 3 viikkoa. Ja onneksi youtubessa on kaikkia ihania videoita Tuhkiksesta. No mut jatkakaa pliis kirjottelua...

        ei mulla sillee lempparihahmoja ole, se on koko novela täynnä hyviä persoonia ja huomasitkos sinä että ennen kuin se loppu keväällä, ne hahmot muuttu jotenski, kai niiten täytyykin tavallaan kasvaa ja muuttua erilaisiksi kuin sarjan alussa,että mielenkiintokin sarjaan pysyis korkeella! Ne hombret siinä on kyllä se mitä jaksaa katella, vaan se miten ne naisia kohtelee ei vetelis täällä Suomessa!


      • Chiquitita
        tuhkis-fani kirjoitti:

        ei mulla sillee lempparihahmoja ole, se on koko novela täynnä hyviä persoonia ja huomasitkos sinä että ennen kuin se loppu keväällä, ne hahmot muuttu jotenski, kai niiten täytyykin tavallaan kasvaa ja muuttua erilaisiksi kuin sarjan alussa,että mielenkiintokin sarjaan pysyis korkeella! Ne hombret siinä on kyllä se mitä jaksaa katella, vaan se miten ne naisia kohtelee ei vetelis täällä Suomessa!

        Niin kylhän ne muuttuu... Tarkotitko tolla miesjutulla, että ne kohtelee niin hyvin naisia, että Suomessa ei kohdella niin hyvin vai toisinpäin, että ne kohtelee huonosti? :0


      • tuhkis-fani
        Chiquitita kirjoitti:

        Niin kylhän ne muuttuu... Tarkotitko tolla miesjutulla, että ne kohtelee niin hyvin naisia, että Suomessa ei kohdella niin hyvin vai toisinpäin, että ne kohtelee huonosti? :0

        tietysti tarkoitin että ne on oikeita machomiehiä siinä sarjassa ja kohtelee naisia niin miten me suomalaiset naiset ei sallittais itteemme kohdeltavan! Mua ainaskaan ei... Mut sitte ne naiset kuitenski osaa pyörittää ne miehet pikkusormensa ympäri..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1489
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1106
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      812
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      595
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe