sähköpostin kautta alaisiani, kuten feikkini mukamas niin tekee. Luultavasti kaikki, jotka sitä harrastavat, ovat jonkinkaltaisia feikkejä, kuten esim woffe joka mukamas myy niitä bensansäästökapseleita. Oikeat verkostomarkkinoijat ei käytä suomi24:sta myyntikanavanaan. Täällä toki voi jutella verkostomarkkinoinnista, mutta kaikki myynti ja agenttien hommaaminen tapahtuu sitten ihan muualla, ku persetiti vie jossain suomi24:sessa tms.
Hyvää loppukesää vain kaikille!
Itse en ikinä värvää
3
605
Vastaukset
- kateruss
Ja tuo sähköpostilla värvääminen vain vahvisti asian. Yksikään vakavasti verkostomarkkinoijana itseään pitävä ei toimi sähköpostien välityksellä, vaan ihan kasvotusten ihmisten parissa. Move on suosittelumarkkinointia ja kuten sanottu on, tuttavan suosittelu tehoaa ihmisiin moninverroin paremmin, kuin monet mainoksetkaan. Ryhtyä sitten kasvottomana sähköposteilla hankkii asiakkaita :). Vain feikit niin tekevät!
Bisneksiä!- dbbl-W
Ai poijjaat. Kyllä tämä palsta on suonut minulle ikimuistoisia elämyksiä. Niin henkiselle hyvinvoinnilleni, kuin talouspuolellekkin.
En minäkään kaikkia zydeemejäni täällä ilmoittele, vain parhaat joihin en verokorttiani tarvitse..
Kunpa tietäisittekin minkälaisen verkoston tämän palstan kautta voi luoda. Vain taivas on rajana. On tämä intternetti ihmeellinen kapistus...
Työn iloa. Minä jatkan lomailua. Buahaha.
Teitä ketaruksen ketkuja on ihan liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691