Espoolaiset kun on perinteisesti pitäneet itteään "parempina" ihmisinä. Eli ennen kuin on ehditty PÄIVÄÄ sanoa kailotetaan, että "Mä kun oon Espposta" tai "Mä oon esppolainen" etc. Siis YRITETÄÄN näytellä rikasta ja menestyvää... No tänään sitten kuulimme sen toisenlaisen tarinan Espposta ja espplaisista. Kolme lasta sai surmasnsa. Joten ei kai 100% kaikilla espoolaisilla mene PARHAITEN MAAILMASSA. JOTEN lopettakaamme se vinkuminen, että vain espoolaiset on "valittu kansa"!!!!
EspoolaisTRAGEDIA
4
290
Vastaukset
- onko.........
Niin välillä luulee (kun kuuntelee Espoossa asuvia), että taivaspaikat on kiintiöoty VAIN ESPOOLAISILLE. Eli jos postiosoittesi sattuu olevaan ESPOO niin MULLE MULLE KAIKKI. MÄ saan tehdä mitä lystään.. Mulle kuuluu kun mä oon espoolainen. TAIVASPAIKKAKIN. Hyi MUUT!!!!!!
- sinne m......
Jos haluut näyttää ja KUULOSTAA nousukkaalta niin kilju kokoajan - kuten espoolaiset - MÄ OON ESPOOSTA! MÄ OON ESPOOLAINEN. Hävetkää, nousukkaat.!!!!!
- on valtavan
laaja kaupunki. Näin erittän muualla asuvana minulla on käsitys, että siellä on paljon lähiöitä, joihin on kerääntynyt/kerätty sitä vähä-äänisempää espoolaisväkeä. Maahanmuuttajia, ei niin kovin rikkaita, eikä taatusti niitä nousukkaita.
Jos tämä olisi tapahtunut vaikkapa surullisen kuuluisalla Suomussalmella, olisiko otsikot erilaisia.
En tiedä, olisiko tällainen voitu "estää" Sellosalin rakentamatta jättämisellä, mutta yleiseen hyvinvoimiseen vaikuttaa kyllä lähipalvelut (kirjastot, koulujen luokkakoot, siisti ympäristö, työllisyys...)ja kyllä kerrostalotkin voisivat olla vähän pienempiä.
Surullinen tapaus, ääriratkaisu äidiltä, joka mahdollisesti on potenut masennusta tai ollut muuten sairas. Olisi ehkä saanut myötätuntoa, jos olisi tappanut myös itsensä- vaikka mitäs iloa siitä olis, lapsia ei saa takaisin.
Surullista on myös se, että ulospäin pitää näyttää muuta. Sitähän ne tekee nuo "nousukkatkin", näyttää...
- ei Espoosta
et silleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251