salkkarin vastaus

fyysikolle

kertoo kaiken:

"I don't understand any of your equations, but you're wrong."

Todella vahvat argumentit olla oikessa!

11

878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salkkari Le Monde

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Argumentti

      Niin, jos argumentin käsittää yksityiskohtaan takertumisena, niistä kiistely on turhaa. Jos kuitenkin omaksuu salkkarin maailmankuvan, palaset alkavat loksahdella paikoilleen. Virkkarista voi tulla salkkari, mutta ei toisinpäin.

      • ei ole argumentteje

        Koska salkkarilla ei ole faktoja, joilla argumentoida. Ja miksi ei ole faktoja. Siksi koska niitä ei voi olla sillä jos salkkari ymmärtäisi fysiikasta argumentoidakseen jotain, hän ymmärtäisi olevansa väärässä.

        Salkkarit yrittävät väittää, että kokonaisuus ratkaisee. Niin ratkaiseekin. Kokonaisuus on yksityiskohtien summa, ja koska salkkari ei ymmärrä yksityiskohtia menee kokonaisuuskin harakoille.


      • on.
        ei ole argumentteje kirjoitti:

        Koska salkkarilla ei ole faktoja, joilla argumentoida. Ja miksi ei ole faktoja. Siksi koska niitä ei voi olla sillä jos salkkari ymmärtäisi fysiikasta argumentoidakseen jotain, hän ymmärtäisi olevansa väärässä.

        Salkkarit yrittävät väittää, että kokonaisuus ratkaisee. Niin ratkaiseekin. Kokonaisuus on yksityiskohtien summa, ja koska salkkari ei ymmärrä yksityiskohtia menee kokonaisuuskin harakoille.

        Virkkari ei vaan uskalla hyväksyä salkkarien juttuja, koska ne ovat liian synkkiä.

        Tämäkään viesti ei ole argumentti, valitettavasti.


      • En ole nähnyt
        on. kirjoitti:

        Virkkari ei vaan uskalla hyväksyä salkkarien juttuja, koska ne ovat liian synkkiä.

        Tämäkään viesti ei ole argumentti, valitettavasti.

        yhtään faktaa salkkarien esittämänä. Pelkkiä "minusta tuntuu" juttuja, jotka on osoitettu vääräksi. Jos synkkä tarkoittaa typerää olet oikeassa.

        Niin valitettavasti salkkareilta puuttuu aina argumentit. Kuten aloittaja sanoi fysiikkaa ei ymmärretä ja yritetään keplotella siitä mutu jutuilla irti.


      • Looginen argumentti
        En ole nähnyt kirjoitti:

        yhtään faktaa salkkarien esittämänä. Pelkkiä "minusta tuntuu" juttuja, jotka on osoitettu vääräksi. Jos synkkä tarkoittaa typerää olet oikeassa.

        Niin valitettavasti salkkareilta puuttuu aina argumentit. Kuten aloittaja sanoi fysiikkaa ei ymmärretä ja yritetään keplotella siitä mutu jutuilla irti.

        Dollari olisi jo sukeltanut pohjamutiin jollei Yhdysvallat puolustaisi sitä "terrorismin vastaisella " sodallaan, 11/9 oli looginen syy sodan aloitukseen.

        Sinällään sama millä Wtc:ee tasattiin, tärkeämpi Usan kannalta oli ketä siitä syytettiin.


      • Argumentti
        Looginen argumentti kirjoitti:

        Dollari olisi jo sukeltanut pohjamutiin jollei Yhdysvallat puolustaisi sitä "terrorismin vastaisella " sodallaan, 11/9 oli looginen syy sodan aloitukseen.

        Sinällään sama millä Wtc:ee tasattiin, tärkeämpi Usan kannalta oli ketä siitä syytettiin.

        tuo on. Tuohan on sinun mutu mielipide. Ei sinulla ole sen tueksi yhtään faktaa. Dollarin kurssi on laskenut koko ajan.

        Tässä on faktaa:
        http://www.rahoitustarkastus.fi/NR/rdonlyres/847290B3-597A-4DAC-9CEB-CE5936E74AB0/0/Euron_arvo.gif


      • argumentti 1

      • tiedä
        argumentti 1 kirjoitti:

        Mitä tapahtuu jos öljykauppa siirtuu euroon, Kiina ja Iran on jo aloittanut öljykaupan euroissa? Saddam suunnitteli vaan ei päässyt myymään.

        talouden lainalaisuudet eivät ole kovin yksinkertaisia ja tulkintoja riittää.

        Fysiikan yhtälöt ovat kuitenkin yksiselitteisiä kuten aloittaja väittikin.


    • teikäläisistä ..

      on se, että ette hallitse matematiikan aĺkeita.

      :D

    • teikäläisistä ..

      on se, että ette hallitse matematiikan aĺkeita.

      :D

      • Uskomatonta kaikki viety

        Itse näköjään et osaa laskea edes viestien määriä..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1207
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      884
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      744
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe