Hei.
Se on kesä...perinteinen suomen kesä. Päätin, tossa kesän alussa, että lähen kierteleen vähän muita maita, kartta seinälle ja tussia peliin. Saksa, Englanti, Irlanti hmm...ruotsi. ja eikun pankista hakemaan pikku pääomaa ja...
Kyllä keski-suomi on kaunis paikka.
No, kun olin siinä matkatoimiston sivuilta kattonu keskisuomen kesä ohjelmaa huomasin taas tutut sloganit. -Suomi tuhansien järvien maa- joo-o parasta tietenkin on, että se järvi on yön aikana
satanu sun pihalle...semmonen Suomen kesä.
No kun kerran suomeen jäin, niin totesin, että maassa maan tavalla...pullot auki, kämppis kainaloon ja peput olalle. Ilta meni niin hyvin, että jos puhelin ei olisi ollut niin kaukana *sängyn vieressä* olisin soittanut, jonkun starttaamaan pumpun käyntiin*
Ryvin hetken omissa viinan hajuissani, kunnes totesin, pakko mennä pesulle ja mieleeni palasi ystäväni viisaat sanat, jos on sunnuntai rumana kannattaa ennen peiliin katsomista, kuvitella itsensä mahdollisimman kamalaksi, niin peilikuvan on pakko näyttää positiivisemmalta...ok...mä oon kamala, kamala, kamala, iso nenä sata sylää silmät auki ja VOI HERRAN JUMALA! Mä näytin kuvottavalta, kun joku olis yrittäny sammuttaa mun palavaa naamaa ruuvarilla voi eiiiiii mä ooon ikuisesti ruma ja sit huomasin, että kämppis oli ehtiny vessan peilin eteen ensin.
No krapulasta seuraava vaihe -Himot- ja -sätkyt-
mä todella luulen, että joka nurkan takana on puukkomurhaaja ja haluun viellä maata niiden kanssa!
Noh kaverit, jotka viellä puhu mulle päätti piritää mua ja vei mut huvipuistoon...todettiin, että, jos sitä oksentaa niin ei ainakaan tartte sitten omiin nurkiin ja saa viellä sympatiat päälle *kato ku nuorella herkkä vatta voe voe*
Ongelmia tuli vasta, kun päästiin laitteeseen, jossa vyö piti sitoa strategisten alueiden edustalta ja kun setä tuli laittaan vyötä kiinni ajatukset oli lähinä...*näin lähellä mies ei oo ollu mua kuukausiin ja saako tällä samalla rannekkeella sultakin kyytiä*
Kotiin kotiin, ja kun olin ottanu kahet huikat tumppi pullosta ja todennu, että mun puehlin oli rikki päätin palautua vuoteeseeni, jossa suunnitelin innosta piukeana seuraavaa reissuani sossun luukulle!
Suvi Suomessa
Kimurantti täti
0
70
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",265159Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012341- 1382062
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531915Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171740"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551296Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1341011Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää59910Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.310867Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa140695