Hei.
Se on kesä...perinteinen suomen kesä. Päätin, tossa kesän alussa, että lähen kierteleen vähän muita maita, kartta seinälle ja tussia peliin. Saksa, Englanti, Irlanti hmm...ruotsi. ja eikun pankista hakemaan pikku pääomaa ja...
Kyllä keski-suomi on kaunis paikka.
No, kun olin siinä matkatoimiston sivuilta kattonu keskisuomen kesä ohjelmaa huomasin taas tutut sloganit. -Suomi tuhansien järvien maa- joo-o parasta tietenkin on, että se järvi on yön aikana
satanu sun pihalle...semmonen Suomen kesä.
No kun kerran suomeen jäin, niin totesin, että maassa maan tavalla...pullot auki, kämppis kainaloon ja peput olalle. Ilta meni niin hyvin, että jos puhelin ei olisi ollut niin kaukana *sängyn vieressä* olisin soittanut, jonkun starttaamaan pumpun käyntiin*
Ryvin hetken omissa viinan hajuissani, kunnes totesin, pakko mennä pesulle ja mieleeni palasi ystäväni viisaat sanat, jos on sunnuntai rumana kannattaa ennen peiliin katsomista, kuvitella itsensä mahdollisimman kamalaksi, niin peilikuvan on pakko näyttää positiivisemmalta...ok...mä oon kamala, kamala, kamala, iso nenä sata sylää silmät auki ja VOI HERRAN JUMALA! Mä näytin kuvottavalta, kun joku olis yrittäny sammuttaa mun palavaa naamaa ruuvarilla voi eiiiiii mä ooon ikuisesti ruma ja sit huomasin, että kämppis oli ehtiny vessan peilin eteen ensin.
No krapulasta seuraava vaihe -Himot- ja -sätkyt-
mä todella luulen, että joka nurkan takana on puukkomurhaaja ja haluun viellä maata niiden kanssa!
Noh kaverit, jotka viellä puhu mulle päätti piritää mua ja vei mut huvipuistoon...todettiin, että, jos sitä oksentaa niin ei ainakaan tartte sitten omiin nurkiin ja saa viellä sympatiat päälle *kato ku nuorella herkkä vatta voe voe*
Ongelmia tuli vasta, kun päästiin laitteeseen, jossa vyö piti sitoa strategisten alueiden edustalta ja kun setä tuli laittaan vyötä kiinni ajatukset oli lähinä...*näin lähellä mies ei oo ollu mua kuukausiin ja saako tällä samalla rannekkeella sultakin kyytiä*
Kotiin kotiin, ja kun olin ottanu kahet huikat tumppi pullosta ja todennu, että mun puehlin oli rikki päätin palautua vuoteeseeni, jossa suunnitelin innosta piukeana seuraavaa reissuani sossun luukulle!
Suvi Suomessa
Kimurantti täti
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455130Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1191626Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151459Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501376- 131183
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4107081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60817Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27793