ohjelmat.
Selain: Internet Explorer 5.5 tai uudempi
Windows Media Player 9 tai uudempi
Open office tai Ms Office
Muita ohjelmia ei tarvitse
-paitsi Avast ja joku palomuuriohjelma tietty
NT 4
5
632
Vastaukset
- cxvm,xc
Miksi edes harkitset noin vanhan käyttöäjärjestelmän (ja ohjelmien) käyttöönottoa?
- Toimi.
Kannattaa unohtaa Nt. Jos on ikiWanha kone, niin Win98SE voi olla hyvä ratkaisu. Siinä toimii ainakin Internet explorer 6 ja Firefoxin uusin versio Mediaplayer 9 Open officen uusin versio, tosin vanhan koneen teho saattaa rajoittaa tuon Open Officen uusimman version käyttöä.
- try-me
Ainakin selainohjelma muistaakseni 6.0 käy samoin kun MS Office versiosta en nyt ole aivan varma ja ainakin vanhemman mediaplayerin pitäisi toimia, tämä kaikki vaatii tietysti, että kirjaudut järjestelmän valvijana sisälle.
- try-me
piti tietysti olla: järjestelmän valvojana. Sorry
- siinä toimia
try-me kirjoitti:
piti tietysti olla: järjestelmän valvojana. Sorry
Media Player Classic?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231182
- 1181038
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97862- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270734- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17657- 41584
- 49579
- 25545