Onko kukaan ollut näin ilkeä teitä kohtaan autoilijat

Oiva vastike

Onko kukaan näytänyt teile persettä ja vilkutanut pippelillä teille, kun ohitanut teidän jollakin suomen moottoritie osuudella.

3

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pituus riittää..

Kun ei ole näkynyt vielä kertaakaan..

• on__-

kuskattavat harrastaneet aina väillä eikä siihen tarvita mootoritietä siihen riittää esim.valoristeys

• Lee-

Omallakin kohdallini ovat kyydittävät harkinneet moista, mutta eivät kuitenkaan ole koskaan tätä aivotustaan toteuttaneet. Ilveilty on monille sitäkin enemmän ja yleensä juuri moottori- tai kehätiellä. Tätäkin on harrastettu vain "törttöileville" autoille. Tosin itse en ole kumpaakaan harrastanut, enkä ainakaan selvinpäin takapuoltani näyttelisi. Peniksen heiluttelu alkaakin sitten mennä jo aika törkeäksi ja tuskinpa itse edes humalassa moiseen alentuisin.

Itse en kuitenkaan pidä tälläistä mitenkään ilkeänä, vaikkakin hyvin hävyttömänä, varsinkin pelkästään huvin vuoksi harrastettuna. (Takapuolta näytetään kaikille ohitettaville.) Omalle kohdalleni tälläinen sattui vuosia sitten, kun olimme menossa vanhempieni kanssa mökille, olin tuolloin noin 13- vuotias. Tällöin saimme hieman hitaamman ajoneuvon kiinni maantiellä ja isäni päätti jäättää sen ohittamatta, koska matkaa ei ollut jäljellä kuin noin 10km. Jonkin ajan päästä yksi takamatkustajista sitten päätti näyttää meille takapuoltansa. Enemmänkin nauroimme asialle kuin paheksuimme sitä, mutta ohitimme kyseisen auton.

Luulen, että edellämenneen mielestä isäni ajoi liian lähellä hanen autonsa perää ja hän pisti kaverinsa vihjaamaan siitä omalaatuisella tavallaan. Kyseinen auto oli täynnä nuoria ja takapenkillä näytti olevan kaikilla kaljapullot kädessä, joten siinäkin mielessä tämä oli ihan ymmärrettävää.

Minun mielestäni tälläiset asiat kuuluvat nuoruuden hauskanpitoon. Toisaalta olen itsekin nuori, enkä siinä mielessä osaa ajatella asiaa samalla tavalla kuin esimerkiksi lastensa kanssa liikkellä oleva 35-vuotias tai sitä vanhempi perheenisä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      27
      3827
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2782
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      54
      2313
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      217
      2292
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1839
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1560
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      56
      1541
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1419
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1294
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1224
    Aihe