pitäisikö suomalaisille antaa rahaa, kun ne tulevat pummaamaan kolikoita elielin aukiolla?
kerjääminen
6
981
Vastaukset
- annipa
Minä olen sitä mieltä, että ei pidä antaa rahaa kenellekkään. Suomessa on hyvä sosiaaliturva ja kelle sekään ei riitä niin hakekoon leipää leipäjonosta. Nää rautatieaseman kerjäläiset on tyyliin olen köyhä eläkeläinen eli n. kolmikymppinen mies....menköön töihin tai tehköön itse jotain elantonsa eteen. Kun ei kukaan anna lantin lanttia niin kyllä ne katoavat kerjäämästä ja ihmisiä häiritsemästä.
- joku antoi
vltavan terassilla istun tässä yksi sunnuntai ja 50-v rähjäinen puli kaverinsa kanssa tuli pummiin rahaa, en antanu. meni seuraavaan pöytään, se tyyppi oli joku tsaarin sulkulainen lahdesta ja kovaan äänen koilotti että oli lainannut 50 euroo anopilta ja siitä pitäis riittää sullekin. tsaari tyyppi sano mulle et puli o dokannu aivosa ettei tajuu enään suomea vaan on virolainen huora. sanoin että tämä kaupunki on täynnä pummeja. sit pummi meni 3 pöytään ja tää tsaari tyyppi meni perässä ja alko kinuamaan paljonko pitää antaa. tämä tsaarin sukulainen lahdesta meni vielä kysymään henkilökunnalta että oliko oikein antaa rahaa.
ihme pellejä. - sole
ei missään nimessä pidä antaa rahaa. Olen itsekin rautatieasemalla törmännyt kyseiseen tyyppiin. Eläkeläinen muka....
- työtön ja syrjäytynyt
sole kirjoitti:
ei missään nimessä pidä antaa rahaa. Olen itsekin rautatieasemalla törmännyt kyseiseen tyyppiin. Eläkeläinen muka....
se eläkeläinen tarkoittaa että on vetänyt niin paljon viinaa ja kovia huumeita että on syrjäytynyt.
tuskin ne pummitutkaan rahat ruokaan menee, menisköhän kaljaan ja tupakkaan.
asuntola tyypit hakee safkaa ja leippää monista eri jakopisteistä.
- Tuovat muuten kaveritkin
Suomalaisille tai ulkomaalaisille ei pidä antaa KOSKAAN rahaa. Muuten pummeista ei pääse ikinä eroon. Metrossa on kitaraa soittavia pummeja ja hey hitt...
Hesassa kerjääminen on sallitua!!- veronmaksajan velvollisuus
pitää antaa ja paljon suomalaisille, ulkomaalaisille ehkä 5 secnttisiä, suomalaisille 2 euron kolikoita, että saa kaljaa ja tupakkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14510820
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414135Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981577Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?741435Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396