Mikä on sinulle tärkeintä maailmassa: ystävät, perhe tai harrastukset? Mikä asia on tehnyt sinut onnelliseksi tänään, viime viikolla tai vaikka kesän aikana? Mitä sinä teet kaikista mieluiten?
SAPATTI SAPATTI SAPATTI SAPATTI SAPATTI SAPATTI SAPATTI SAPATTI SAPATTI SAPATTI SAPATTI
Mikä on
4
50
Vastaukset
- adventisti, ja
minulle tärkeintä on pelastus Jeesuksessa Kristuksessa ja hänen armonsa evankeliumin julistaminen. Sapatin viettäminen, kuten muukin kuuliaisuus ja rakkaus Jumalaa, Luojaani kohtaan tulee sitten itsestään kiitollisesta sydämestä, jonka Jeesus on lunastanut ELÄMÄÄN!
Jumalan pyhittämän ja siunaaman lepopäivän vietto on itsestään selvyys, kuten muukin uskollisuus Jumalan oikeudenmukaisille käskyille, niin että taistelee kaikesta sydämestään kaikkea väärää oppia ja muutakin pahuutta vastaan.
En tosin taistele yksin, vaan Kristuksen antamalla pyhitys voimalla. Se on Luojan rakastamista ja kunnioitusta, eikä lakihenkisyyttä. Rakkautta vastaan EI OLE LAKI!- muista
****5:15 Ja muista, että ITSE olit orjana Egyptin maassa ja että Herra, SINUN Jumalasi, vei SINUT sieltä pois väkevällä kädellä ja ojennetulla käsivarrella. SENTÄHDEN Herra, sinun Jumalasi, käski SINUN viettää lepopäivän.****
TÄMÄHÄN KOSKEE VAIN SINUA, EI MINUA!!!! - 2moos 20
muista kirjoitti:
****5:15 Ja muista, että ITSE olit orjana Egyptin maassa ja että Herra, SINUN Jumalasi, vei SINUT sieltä pois väkevällä kädellä ja ojennetulla käsivarrella. SENTÄHDEN Herra, sinun Jumalasi, käski SINUN viettää lepopäivän.****
TÄMÄHÄN KOSKEE VAIN SINUA, EI MINUA!!!!äläkä vain 5moos5.
- vanhoista?
2moos 20 kirjoitti:
äläkä vain 5moos5.
Viides mooseksen kirja on kirjoitettu myöhemmin ja siinä oleva on viimeinen tieto sapattikäskystä.
Sehän alkaa samalla tavalla
2.Mooseksen kirja:
20:1 Ja Jumala puhui kaikki nämä sanat ja sanoi:
20:2 "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein SINUT pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.
EN MINÄ OLE OLLUT ORJANA EGYPTIN MAASSA!
20:10 mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka SINUN PORTEISSASI on.
YRITÄ EDES ARVATA, MITÄ TUO "SINUN PORTEISSASI" TARKOITTAA!
MINÄ EN AINAKAAN ASU SIELLÄ PORTTIEN TAKANA, JOTEN EI VOI KOSKEA TÄMÄKÄÄN MINUA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060