Mummoni kuoli aika pian vuosi sitten. Pelkäsin alussa että hän ilmestyisi vielä kuolemansa jälkeen. Sain kuitenkin nukkua rauhassa yöni mutta viime aikoina olen nähnyt kaksi unta saman viikon sisään mummostani. Toisessa näin päivän uudelleen missä hän kuoli, ruumiin, kaikki. Toisessa jälkimmäisessä unessani (jota on vaikeampi muistaa) joku nainen kysyi että olenko minäkin nähnyt unia mummostani, sattuiko se minuun? Aika mielenkiintoinen mielikuvitus mullakin. Ihmettelen vaan että olenhan mä ennenkin ajatellut ja ikävöinyt mummoani mutta vasta nyt sitten nään hänestä unta. Uskooko kukaan että edesmennyt voi ilmestyä unissa? Vai kaikkiko mielikuvituksen tuotetta. Itse en tiedä mihin uskoa.
Mitä kummaa?
7
403
Vastaukset
- Aritta
he tulevat unissa luoksemme koska suurimmalla osalla meistä ei mediaalisuus ole tarpeeksi kehittynyt.
- Powaqa
Aritta tätä enemmän?
- Aritta
Powaqa kirjoitti:
Aritta tätä enemmän?
jonkinverran vastaanottavaisia kaikelle paranormaalille, mutta yleensä vain sen verran että toiselle puolelle menneet henget voivat ottaa meihin yhteyttä ainoastaan unien kautta. Sitä en tiedä miten se tapahtuu. Ehkä oma sielumme tai henkemme on heidän kanssaan yhteydessä ruumiimme nukkuessa ja se sitten jää mieleen unena. Tai sitten on unemme jonkinlainen vastaanotin paranormaaleihin kontakteihin.
Sitten on tietysti niitä jotka saavat kontaktin henkiin ilman unia koska he ovat herkempiä. - Powaqa
Aritta kirjoitti:
jonkinverran vastaanottavaisia kaikelle paranormaalille, mutta yleensä vain sen verran että toiselle puolelle menneet henget voivat ottaa meihin yhteyttä ainoastaan unien kautta. Sitä en tiedä miten se tapahtuu. Ehkä oma sielumme tai henkemme on heidän kanssaan yhteydessä ruumiimme nukkuessa ja se sitten jää mieleen unena. Tai sitten on unemme jonkinlainen vastaanotin paranormaaleihin kontakteihin.
Sitten on tietysti niitä jotka saavat kontaktin henkiin ilman unia koska he ovat herkempiä.suomi24 toimii tosi huonosti iltaisin... Olen nyt muutaman kerran koitttanut sanoa että olisin hyvin onnellinen jos voisin ihan valveilla ollessa kommunikoida eteenpäin siirtyneiden rakkaiden kanssa! Minä en sen tyyppisiä unia näe jossa poismenneitä esiintyisi.
Omat uneni silloin kun niillä on merkitystä ihan selkeesti yleensä kumpuavat tämän arjen ahdistuksista... Ihan lapsuuden traumoista saakka. - Aritta
Powaqa kirjoitti:
suomi24 toimii tosi huonosti iltaisin... Olen nyt muutaman kerran koitttanut sanoa että olisin hyvin onnellinen jos voisin ihan valveilla ollessa kommunikoida eteenpäin siirtyneiden rakkaiden kanssa! Minä en sen tyyppisiä unia näe jossa poismenneitä esiintyisi.
Omat uneni silloin kun niillä on merkitystä ihan selkeesti yleensä kumpuavat tämän arjen ahdistuksista... Ihan lapsuuden traumoista saakka.Ehkä he tulevat silloin. Itse olen saanut nähdä sukulaisiani unissani. Myös oppaani on näyttäytynyt unessa. Ja enkeli. Niin ja joku parantaja joka käytti sinistä valoa. :-)
Unet auttavat kyllä niissä arjen ahdistuksissakin. Olen aina luullut että lapsuuteni oli hyvin onnellinen kunnes aloin nähdä unta siitä että äitini jotenkin petti minut. Oikeasti hän ja isäni antoivat minut isovanhemmilleni kun olin noin kolme vuotias. Se on ilmeisesti kuitenkin vaivannut minua vaikka en olekaan sitä tiedostanut. En ole katkera vanhemmilleni koska ymmärrän miksi he tekivät sen. Mutta kolme vuotias lapsi ei sitä tajua. Unet ovat auttaneet minua selvittämään sen jutun.
Kirjoita ylös unesi. Se auttaa ymmärtämään niitä paremmin.
- Powaqa
yrittänyt kaksi kertaa vastata tähän viestiin... mutta aina tämä väittää että olen jo lähettänyt... Mikä tällä ohjelmalla taas on!
- sunnyriver
Kyllähän moni kertoo vastaavista unista.
Toisaalta meidän puoleltamme on hyvä muistaa Raamatun ohje, että kuolleisiin ei saa varta vasten etsiä yhteyttä, vaan heidät on jätettävä kaikkivaltiaan Jumalan käsiin.
Muistan itse unen, jonka näin 10 vuotta ennen serkkuni kuolemaa. Unessa oli sekä isäni että
tämä serkkuni, joilla molemmilla oli taipumusta alemmuuteeen ja itsensä vähättelyyn.
Unessa he tulivat ja yrittivät tarttua minua kädestä. Mietin, että isähän on kuollut ja tempasin itseni irti heidän otteestaan.
Seuraavat viikot törmäsin kerta toisensa jälkeen tilanteeseen, jossa minua yritettiin painaa alas ja minun piti taistella oman ihmisarvoni puolesta.
Joskus olen kerännyt kirjaan näitä unia ja lueskellut myöhemmin. Monet niistä selittävät elämämme ongelmia. Tuonkin serkun kohdalla
uni oli tasan 10 vuotta ennen hänen kuolemaansa.
Serkku kuoli liian aikaisin leikkauksen jälkikomplikaatioihin. Tutut olivat käyneet edellisenä iltana ja serkku oli luvannut lähteä lääkäriin, koska hänen jalkansa oli alkanut turvota. Ei hän kuitenkaan ollut mennyt, vaanajatellut taas tapansa mukaan ehkä, että ei hänellä niin väliä ole, kyllä tämä tästä ohi menee. Aamulla hänet löydettiin kuolleena kotoaan, veritulppa surmasi.
Eli itse ainakin tulkitsin tuon unen sanoman niin, että minun oli sananmukaisesti tempauduttava irti, sanouduttava irti itseni vähättelystä ja pidettävä huolta itsestäni, rakastettava itseäni niinkuin lähimmäistäni, niin kuin Raamattu kehottaa.
Hyvää jatkoa sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070